تارانتینو «بیل را بکش ۳» را نمی‌سازد

بسیاری از طرفداران تارانتینو فیلمساز مطرح هالیوودی امیدوار بودند که این فیلمساز دوباره به دنیای " بیل را بکش " بازگردد. اما این کارگردان به تازگی در مصاحبه‌ای اظهار کرده است که قصدی برای ساخت قسمت سوم این فیلم محبوب ندارد. 

ویویکا آنجناتا فاکس بازیگر آفریقایی آمریکایی مشهور فیلم "بیل را بکش" به تازگی درباره اینکه چرا طرفداران هنوز هم بیل را بکش را دوست دارند، صحبت کرده است. او در مصاحبه‌ با CBR اظهار کرده: من فکر می‌کنم نکته اصلی این است که مردم کار تارانتینو را دوست دارند. او همیشه این خصلت عجیب و غریب را دارد که شما را غافلگیر کند، شما را مجذوب می‌کند و باعث شود که بیشتر بخواهید.

تارانتینو «بیل را بکش ۳» را نمی‌سازد

 

تارانتینو ضمن اشاره به پروژه سینمایی جدید خود بیان کرده است: آخرین فیلم من درباره یک منتقد فیلم خواهد بود که داستان آن در دهه 70 میلادی می‌گذرد.

این فیلمساز چندی پیش در مصاحبه‌ای مفصل با لوموند، شخصیت اصلی فیلم آینده‌اش که «منتقد فیلم» نام دارد را بسیار شبیه به شخصیت تراویس بیکل در فیلم «راننده تاکسی» اسکورسیزی توصیف کرده بود. در فیلم اسکورسیزی، تراویس بیکل یک فرد جامعه‌گریز است که به دلیل عدم ادراک صحیح از هنجار‌های اجتماعی دست به رفتار‌های هنجارشکنانه می‌زند. 

گفته می‌شود که داستان فیلم جدید تارانتیتو در سال 1977 اتفاق می‌افتد و درباره یک مرد جوان است که تارانتیتو درباره‌اش گفته: او همان تراویس بیکل است، البته اگر او یک منتقد فیلم می‌بود. این شخصیت تقریباً بر اساس داستان زندگی یک منتقد واقعی طراحی شده است.