اعتراف آقای بازیگر مطرح به ترک اعتیادش بعد از 42 سال!

امیر غفارمنش بازیگر شناخته شده ی تلویزیون در ویدئویی در اینستاگرامش از اعتیاد شدید خود به سیگار پرده برداشت. او گفت به تازگی موفق شده پس از ۴۲ سال سیگار را ترک کند.

غفارمنش در این ویدئو توضیح داد که اعتیاد او به سیگار به حدی بود که روزی ۳ پاکت سیگار مصرف می کرد، امری که روابط اجتماعی او را تحت تأثیر قرار داده بود.

به ادعای وی، حالا پس از تماشای یک فیلم به پیشنهاد یکی از دوستانش، چند روزی است توانسته مصرف سیگار را به کلی کنار بگذارد.

پیش از این رامبد جوان نیز در سال ۱۴۰۰ در یکی از قسمت های برنامه تلویزیونی «خندوانه» گفته بود با وجود اینکه سال ها است سیگار را ترک کرده اما به آسم مبتلا شده است.

به گفته ی جوان، ۶ سال پیش از آن، پس از سال های طولانی، مصرف سیگار را کنار گذاشته بود، با این حال، ۲ سال بعد، به دنبال بروز مشکلات تنفسی متوجه شد به بیماری آسم مبتلا شده است.

 

اعتراف آقای بازیگر مطرح به ترک اعتیادش بعد از 42 سال!

بیوگرافی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است.. پدر او ، احمد غفارمنش، فیلمساز سینمای آزاد ایران بود.

بزرگ شدن در یک خانواده تقریباً هنری باعث شد از همان کودکی به بازیگری علاقمند شود و بازیگری را اولین بار در ۶ سالگی با فیلم تلویزیونی «فردوس» در سال ۵۳ تجربه کرد.

او در مقطع دبیرستان رشته گرافیک خواند اما سال دوم دبیرستان از مدرسه فرار کرد و به دانشکده هنرهای زیبا رفت و شروع به بازی در کارهای کلاسی و پایان نامه ی دانشجویان کرد...