حضور هنرمندان در ویژه برنامه «برد-برد» آی‌فیلم

مسابقه تلویزیونی « برد برد » به تهیه‌کنندگی محسن کرمی و کارگردانی مسعود عسکری از اول تیرماه پخش خود را در شبکه آی‌فیلم آغاز کرد. مسابقه برد-برد با اجرای امیر الهامی مسابقه‌ای است با ساختاری جدید که در آن طراحان سوال مسابقه، عموم مردم‌اند.

«برد-برد» به گونه‌ای طراحی شده که هم شرکت‌کنندگان داخل استودیو و هم طراح سوال‌ها که همان مخاطبان در منزل‌اند نیز سهمی از جوایز مسابقه خواهند داشت. در واقع طی فراخوانی که از ماه گذشته از شبکه آی‌فیلم پخش شده، مخاطبان برای طراحی سوال‌های «برد برد» می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی و به هر تعداد که تمایل دارند برای برنامه سوال طرح کنند.

تمامی این سوال‌ها پس از بررسی توسط سازندگان برنامه به سه دسته آسان، متوسط و دشوار تقسیم می‌شوند و در قسمت‌های مختلف مسابقه از شرکت‌کنندگان پرسیده خواهد شد. در صورتی‌که شرکت‌کننده‌ای موفق نشود پاسخ درست هر سوال را ارائه دهد نیمی از جایزه سوال، به طراح آن اهدا می‌شود.

حضور هنرمندان در ویژه برنامه «برد-برد» آی‌فیلم

 

سولماز حصاری، یوسف مرادیان ، رضا توکلی و افشین نخعی شرکت‌کنندگان مسابقه تلویزیونی برد-برد در عید سعید غدیرند و قرار است این هنرمندان به سوالات مسابقه برد-برد پاسخ دهند. 

ویژه برنامه مسابقه «برد-برد» در عید غدیر پنجشنبه و جمعه این هفته،  15 و 16 تیرماه ساعت 20 روی آنتن شبکه آ‌ی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز ساعت‌های 4:00 و 12:00 روز بعد است.