حسودی همسر آقای خواننده به جاری‌های مشهورش!

دانیل جوناس، همسر کوین جوناس از گروه برادران جوناس، احساس می‌کند کمتر از جاری‌های بازیگر خود است!

جاری‌های جوناس همواره در رقابت هستند. با این حال دانیل جوناس جاری دو بازیگر مشهور است و فشار زیادی را تحمل می‌کند. دانیل جوناس در 27 ژوئن در مصاحبه اخیر خود از احساسات خود در مورد عجیب بودن در میان همسران برادران جوناس را بیان کرده است.

دانیل درباره فشاری که تحمل می‌کند: «جو و نیک با کسانی ازدواج کردند که بازیگر هستند. همه آن‌ها را می‌شناسند. من احساس می‌کنم تنها دانیل هستم و این سخت است.»

 

دانیل در سال 2009 با کوین جوناس ازدواج کرد. این زوج دو سال پیش از ازدواجشان در تعطیلات باهاما با یکدیگر آشنا شدند. آن‌ها دو دختر به نام‌های آلنا نه ساله و ولنتاین شش ساله دارند.

دانیل جوناس طراح جواهرات و آرایشگر سابق است. او در این مصاحبه گفت: «من هم می‌خواهم چیز دیگری به نام خود داشته باشم.»

حسودی همسر آقای خواننده به جاری‌های مشهورش!

کوین جوناس و همسرش احساس عقب ماندن از بقیه فامیل را دارند!

کوین و دو برادرش، جو و نیک، گروه خود به نام برادران جوناس در سال 2005 راه اندازی کرده‌اند. آن‌ها اخیراً هفتمین آلبوم خود به نام «The Album» در ماه می سال جاری منتشر کردند.

سوفی ترنر برای بازی در نقش سانسا در سریال بازی تاج و تخت و فینیکس در فیلم مردان ایکس شناخته می‌شود. به گزارش وقت صبح سوفی و جو جوناس در سال 2019 ازدواج کردند. نیک و پریانکا چوپرا، ستاره بالیوود در سال 2018 ازدواج کرد.

دانیل جوناس توضیح داد: «وقتی با سوفی و پریانکا هستم، احساس کمتر بودن دارم. این احساس عجیبی است.»

کوین به همسرش در این مصاحبه پیوست و به سرعت به او اطمینان داد که او نیز با برادرانش احساس مشابهی دارد.

«من با نیک و جو نیز همین احساس را دارم. حرفه‌های انفرادی آن‌ها، فیلم‌ها و همه چیز. مثل این است که همه باید جای خود را پیدا کنند.»

در طول سال‌هایی که برادران جوناس منحل شدند، نیک حرفه انفرادی خود را ادامه داشت در حالی که جو گروه خود به نام DNCE را تشکیل داد. کوین از کانون توجه دوری ماند.