به گزارش افکارنیوز به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور، حجت‌الاسلام حسین احمدی قمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلیعه ظهور با اشاره به مقایسه نمایشگاه طلیعه ظهور نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته از نظر نوآوری و برخی از مطالب غرفه‌ها متفاوت بوده و در انتها تصویرسازی دعاها کار نو و جدیدی بود.

وی خاطرنشان کرد: برای ماندگاری و رسوخ آموزه‌ها در جان انسان‌ها باید از ابزار هنر در قالب هنرهای مدرن، کلاسیک و سنتی استفاده شود که در این صورت بدون تردید اثر خود را می‌گذارد.

مسئول انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود با بیان اینکه نمایشگاه‌ها به ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و مهدویت اهتمام دارند، گفت: نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه طلیعه ظهور از نظر فرهنگی خوراک سالم را به نسل جوان می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از برخی از انحرافات لازم و ضروری است، افزود: بخش عمده‌ای از انحرافاتی که در جامعه مهدوی است به دلیل کم‌کاری صورت گرفته در این زمینه است.

احمدی خاطرنشان کرد: مردم به دلیل صفا و طینت پاک به سراغ برخی جریان‌ها می‌روند و اگر غذای سالم در دسترس آنها بگذاریم، بدون تردید مردم متدین، جوانان غیور و علاقه‌مند سراغ جریان‌های فرهنگی کاذب و انحرافی نخواهند رفت.

وی با تاکید بر تشکیل مجموعه و ستاد هماهنگی برای انجام کارهای فرهنگی مهدوی در کشور گفت: این ستاد با مشارکت نهادها و مراکز مختلف فعالیت‌ها را سازماندهی و ساماندهی کرده تا مشکلاتی در زمینه جریان‌های انحرافی به وجود نیاید.

مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر استان قم با اشاره به اهمیت منجی‌باوری در سطح جهان گفت: برخی موسسات مانند آینده روشن چند سالی است که این کار را شروع کردند، ولی جای شبکه موعود تی وی یا منجی تی وی برای ارائه برنامه‌های مهدویت به سراسر دنیا در قالب زبان‌های مختلف خالی است.

وی تاکید کرد: ستاد هماهنگی مباحثمهدوی و کارهای فرهنگی مهدویت باید شبکه بین‌المللی به نام منجی راه‌اندازی کنند تا تمام این مسائل حل شود.