راز جوانی برد پیت آقای بازیگر مشهور فاش شد!

 طرفداران برد پیت از همیشه متعجب‌تر شده‌اند! برد پیت از همیشه جوان و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

برد پیت با حضور در مسابقات تنیس ویمبلدون به جنجالی بزرگ در فضای مجازی تبدیل شده است! کاربران اینترنتی از ظاهر جوان این آقای بازیگر 59 ساله به شدت تعجب کرده‌اند.

این بازیگر 59 ساله هالیوودی برای تماشای مسابقه فینال تنیس مردان در بین جمعیت حاضر شد.

دکتر کاستاس پاپاژورجیو، مدیر پزشکی بریتانیا در گروه پوست نیویورک در کلینیک سلامتی هارودز توضیح داد: «برد واقعا مراقب خودش است.

او سعی نمی‌کند جوان تر به نظر برسد، اما سالم ترین نسخه از خودش به نظر می‌رسد. او از صورت و گردن خود در برابر نور خورشید محافظت کرده است.»

در اوایل سال جاری، یکی دیگر از متخصصان زیبایی حدس زد که برد ممکن است در نهایت تسلیم جراحی زیبایی شده باشد. این متصص معتقد است پس از جدایی و طلاقش از آنجلینا جولی، دست به اصلاحات ظریفی زده باشد.

«به نظر می‌رسد که برد تغییرات خیلی ظریفی بر روی صورت خود انجام داده است تا ظاهر جوان خود را حفظ کند.»

راز جوانی برد پیت آقای بازیگر مشهور فاش شد!

آقای بازیگر تسلیم جراحی پلاستیک شد!

یک متخصص مو و آرایش نیز درباره ظاهر او گفت: «او چین و چروک‌های ریز صورت خود را کاهش داده است. پوست او شاداب تر به نظر می‌رسد. بنابراین ممکن است از بوتاکس برای کاهش چین و چروک و از لایه برداری برای جوانسازی پوست خود کمک گرفته باشد.»

برد هرگز به طور علنی اعتراف نکرده است که جراحی زیبایی انجام داده است. با این حال او در سال گذشته طی مصاحبه‌ای با گوئین پالترو، نامزد سابق خود، همه چیز را در مورد مراقبت از پوست خود فاش کرد.

این دو بازیگر مشهور از سال 1994 تا 1997 نامزد بودند. در این مصاحبه برد پیت، گوئین را به خاطر کمک به الهام بخشیدن به ایده خط تولید ضد پیری و بی طرفی نسبت به جنسیت در مراقبت از پوست تحسین کرد.

برد در طی این مصاحبه در ماه سپتامبر، به شوخی از نامزد سابق خود برای عادت شستن صورتش تمجید کرد.

گوئین تنها نامزد سابقی نیست که به برد برای ظاهر جوانش کمک می‌کند. این آقای بازیگر ادعا کرده است که همسر سابقش جنیفر آنیستون نیز در ظاهر جوان او نقش داشته است.

او در سال گذشته در طی یک مصاحبه تبلیغاتی دیگر برای تبلیغ خط مراقبت از پوست جنیفر انیستون این راز را فاش کرد.

«آنیستون مدام برای من محصولات مراقبت پوستی می‌فرستد. من محصولات مراقبت از موی او را امتحان نکردم. اما جنیفر آن‌ها را نیز برای من ارسال کرد. من به او اعتماد دارم.

گوئین پالترو نیز در مراقبت از پوستم به من کمک می‌کند. من زمانی که سوالی درباره مراقبت از پوستم دارم از او سوال می‌پرسم.»

بنابراین معلوم شد که داشتن دو شریک احساسی سابق مشهور که در صنعت زیبایی و مراقبت پوست و مو فعالیت می‌کنند ظاهر برد پیت را جوان و بدوت چین و چروک نگه داشته است!