پویش «باحسین بمان» آغاز شد

به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت، پویش نذر 72000 پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «باحسین بمان» با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شد.

بنابراین گزارش، با توجه به شکل‌گیری روش‌های خلاقانه و جذاب و اجتماعی در سال‌های اخیر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با هدف تعظیم شعائر اسلامی و در جهت خدمت به قشر مستضعف و محرومین جامعه با همکاری یکی از استارت‌آپ‌های خلاق در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، درصدد است با مشارکت خیرین و نیکوکاران تعداد 72000 پیراهن مشکی را به نیت 72 تن به 72000 هموطن نیازمند و کم برخوردار جامعه اهدا کند.

شایان ذکر است این پویش از اول ماه محرم الحرام سال 1402 شمسی تا پایان محرم  ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان و خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آن می‌توانند با مراجعه به سایت https://rabimohabat.ir/  در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

پویش «باحسین بمان» آغاز شد

پویش «باحسین بمان» آغاز شد


خاطرنشان می‌شود در پایان این پویش، آیین اختتامیه باشکوهی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد.