فصل جدید «چند روایت معتبر» از اوایل هفته روی آنتن می‌رود

برنامه چند روایت معتبر که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت توانست با ساختار جدید، مردمی بودن و خلق لحظات جذاب مورد استقبال خوب مخاطبان در رسانه ملی و فضای مجازی قرار گیرد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

فصل دوم برنامه در حالی از دهه دوم ماه محرم ساعت ۲۲ از شبکه ۲ پخش خواهد شد که حال و هوای محرمی به خود گرفته است.
همچنین تلاش شده است که در این فصل از نقدها و نقطه نظرات بینندگان در فصل قبل برای بهبود برنامه استفاده شود.

این برنامه همچنان بدون حضور مجری خواهد بود و مانند فصل قبل، این میهمانان هستند که برنامه را جلو برده و مجری فقط خط و مسیر کلی برنامه را مشخص می‌کند. تغییر دکور، انجام چالش و بازی‌های جدید به همراه حضور تماشاگران در استودیو از تغییرات اصلی برنامه در فصل دو می باشد.

چند روایت معتبر برنامه ای ترکیبی‌تولیدی و گفتگو محور بوده و برخلاف برنامه‌های مرسوم تلویزیونی، با نگاهی تجربی و برگرفته از تصویری واقعی به سختی‌ها‌، دغدغه‌ها و سبک زندگی اقشار مختلف می‌پردازد.

میهمانان با موضوعاتی چون زیست داعش، ورزشکاران زن، مداحان نوجوان، مستبصرین، همرزمان حاج قاسم سلیمانی را می‌توان از قسمت‌های جذاب این برنامه دانست که حتما مخاطبان را مجذوب خواهد کرد.

فصل جدید «چند روایت معتبر» از اوایل هفته روی آنتن می‌رود

برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد.