چهره واقعی آناهیتا نعمتی را به هیچ وجه از این زاویه ندیده بودید!

آناهیتا نعمتی کارش در عرصه بازیگری در سال 1375 با نقشی کوتاه در فیلم هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور شروع کرد.

اما چهار سال طول کشید تا او به واسطه یکی از نقش هایش به شهرت برسد. او در حقیقت با ایفای نقش خوب خود در سریال مسافر توانست نظر مخاطبان میلیونی تلویزیون را در آن زمان جلب کند.

حالا 8 سال است که دیگر آناهیتا نعمتی در تلویزیون دیده نشده است. دوری او از سینما نیز اکنون به 7 سال رسیده است.

او هنوز توضیح نداده است که علت فاصله گرفتن اش از سینما و تلویزیون چه بوده است. اما برخی ادعا می کنند که این دوری خودخواسته بوده است.

با این حال او تصویری تازه از چهره بدون آرایش و واقعی خود در طبیعت منتشر کرده و دنبال کنندگان اش را شوکه کرده است.

چهره واقعی آناهیتا نعمتی را به هیچ وجه از این زاویه ندیده بودید!

بیوگرافی آنا نعمتی | آناهیتا نعمتی

آناهیتا نعمتی معروف به آنا نعمتی، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود است.

وی، بعد از گذراندن دوره بازیگری، زیر نظر حمید سمندریان، برای اولین بار، در نقش کوتاهی در فیلم هیوا ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر بود که به شهرت رسید.

وی، تا قبل از پارک‌وی در سینما با نقش‌های دیگری، مطرح شده بود؛ اما پس از این فیلم، نشان داد که می‌توان برای کارهای سخت‌تر، روی او حساب کرد. نعمتی، در فیلم زن دوم، یکی از نقش‌ های اصلی را بر عهده داشت و در یک سکانس، جایی که از بهرام خواست که به او فرصت بدهد، به‌یادماندنی شد.

او با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و ایفای نقش یک مادر شکست‌خورده، وارد مرحله‌ جدیدی از بازیگری شد که تحسین منتقدین را برانگیخت. پس از آن، با بازی در تئاتر و همین‌طور، نقش‌آفرینی در فیلم‌های انارهای نارس، ماحی و عصر یخبندان، سعی کرد تا گزیده‌کار باشد و بیشتر، برای ایفای نقش خوب و متفاوت، صبر کند. او همسر سابق ابوالفضل پورعرب است.