دلیل احتمالی مرگ بازیگر ۲۵ ساله

مادر «انگوس کلود» این گمانه‌زنی را رد کرد که مرگ اخیر و غیرمنتظره این بازیگر خودکشی بوده است.

«لیزا کلود مک‌لافلین» در بیانیه‌ای در فیس‌بوک ادعا کرد که پسرش در حال مرتب کردن مجدد اتاقش و قرار دادن وسایل بود و قصد داشت مدتی در خانه‌ای که دوستش دارد بماند و گفت: «اگرچه پسرم در غم مرگ نابهنگام پدرش غمگین بود، اما آخرین روز او روز شادی بود. او از قصدش برای کمک به خواهرانش در کالج و همچنین کمک عاطفی و مالی به مادرش صحبت کرد. او قصد نداشت به زندگی خود پایان دهد.»

مادر این بازیگر که شخصیت «فز» را در سریال پرفروش «یوفوریا» (سرخوشی) محصول شبکه HBO به تصویر می‌کشید، اذعان کرد که تحقیقات در حال انجام در مورد مرگ پسرش ممکن است در نهایت به این نتیجه بیانجامد که او به‌طور مرگ‌باری «اُوردُز» ‌کرده است. با این حال، مادر اصرار داشت که او به طور تصادفی و غم‌انگیز جان خود را از دست داد.

دلیل احتمالی مرگ بازیگر ۲۵ ساله

«کلود» با بازی در نقش شخصیتی به نام «فِز» در سریال نوجوانانه و برنده ِامی «سرخوشی»(Euphoria) به شهرت رسید. «کلود»‌ در دو فصل نخست این سریال یکی از شخصیت‌های اصلی بود. او همچنین بازی در فیلم‌های «شمال هالیوود» (۲۰۲۱) و «خط»(۲۰۲۳) را در کارنامه دارد.

این بازیگر اخیرا در مقابل «ملیسا بررا»‌ در یکی از فیلم‌های ترسناک جدید «یونیورسال پیکچرز»‌ بازی کرد. «کلود»‌ همچنین تجربه حضور در چندین موزیک ویدئو را داشت. بازی در سریال «سرخوشی» نخستین تجربه بازیگری «کلود» بود.