مروری بر پیمان برادری سه دلاور در «افسانه سه برادر»

بیست و نهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی « مالکوم ایکس » محصول ۱۹۹۲ آمریکا و ژاپن، مسابقه «نام‌ها و نشانه‌ها» محصول ۱۳۶۷ و بخش پلاتو مجری برنامه با اجرای رضا معینی و همچنین پخش مستند «آرامش در طبیعت» در بخش «مستند» اختصاص خواهد داشت.

همچنین در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز رضا معینی از پیشکسوتان رادیو در مسابقه «نام‌ها و نشانه‌ها» محصول ۱۳۶۷ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از مجموعه عروسکی « افسانه سه برادر » محصول ۱۹۸۴ ژاپن پخش می‌شود. داستان «افسانه سه برادر» در سال‌های پایانی سلسله «هان» اتفاق می‌افتد که دولت مرکزی دچار فساد بسیار شده و شورش‌های بسیاری همچون قیام دستار زردها، امپراتوری را به سوی نابودی پیش می‌برد. در این میان سه دلاور به نام‌های «لیو بی»، «گوان یو» و «جانگ فی» با یکدیگر پیمان برادری می‌بندند تا آرامش و عدالت را برقرار سازند، اما در مقابل آن‌ها نخست وزیر «سائو سائوی» حیله‌گر قرار دارد که به مقابله با آن‌ها پرداخته و جنگ‌های بسیاری همچون نبرد صخره سرخ میان آن‌ها درمی‌گیرد و...

مروری بر پیمان برادری سه دلاور در «افسانه سه برادر»

در بخش «موسیقی»، موسیقی «ای ایران، ایران» با صدای استاد محمد نوری و در بخش «نماهنگ»، نماهنگ‌های «بوعلی سینا» و «سلام آقا» تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلم‌های سینمایی، سریالها، مستند‌ها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و نهمین قسمت آن، چهارشنبه ۱ شهریور حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.