سرزمین سفید وارد مرحله پیش تولید شد

سریال سرزمین سفید که داستان اصالت‌های شغلی و خانوادگی با موقعیت طنز است در سیزده قسمت و پر بازیگر طراحی و نوشته شده است. 

محبوبه نورنقدی کارگردان و نویسنده این سریال حوالی مهر ماه این سریال را تولید خواهد کرد. فیلم کوتاه سیب آخرین کار محبوبه نورنقدی است که در مردادماه ۱۴۰۲ برای جشنواره بین المللی کودک و نوجوان تولید شده است. 

محبوبه نورنقدی همراه تیم نویسندگی مرضیه کلانتر و مریم شاکر با مشاوره دکتر حامد رضی، اصالت خانوادگی و شغلی را ریشه یابی میکنند. از نظر نویسنده سریال: پس رفت و انزوا و افسردگی ریشه در فاصله گرفتن از اصالت‌های خانوادگی و شغلی دارد.

لازم به ذکر است که هنرمندان مازندرانی نواب صادقی و میثم فرجی آیدا غلامی با گویش مازنی در این سریال حضور دارند. همچنین اینکه بازیگران چهره سینما و تلویزیون در حال انتخاب هستند.

سرزمین سفید وارد مرحله پیش تولید شد

نویسنده و کارگردان محبوبه نورنقدی، مشاور کارگردان دکتر حامد رضی، تهیه کننده کوهیار مهاجر جانشین تهیه کننده آرین، کشاورز دستیار تهیه کننده آیدا غلامی، برنامه ریز و دستیار یک احمد حسینی گروه کارگردانی نواب صادقی. الیاس بهرامی. سارا محمدی تدوین دکتر حامد رضی گریم پژمان متاجی. عوامل فنی و نرم افزار حسن جوانمرد.

فیلم های سینمایی محیا، ارثیه فامیلی، بازنده، افراطی‌ها، ورووجک‌ها، چجوری میلیاردر شدم، کلاه عشق و سریال های خط قرمز، مسافری از هند،کمکم کن، فقط بخاطر تو و نگهبان زمین کار‌هایی است که حامد رضی در رزومه خود دارد.