شبکه کودک به «جزیره شکل ها» می‌رود

سریال پویانمایی «جزیره شکل ها» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.این پویانمایی در گونه انیمیشن، ماجراجویی و کمدی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده و قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مجموعه پویانمایی ناهید امیریان است. شهراد بانکی، سعید شیخ زاده ، رامین کاملی، علی منانی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر هستند.

خلاصه روایت این فصل از انیمیشن از این قرار است که: شخصیت‌های اصلی برنامه سه شکل هندسیِ مربع، دایره و مثلث هستند و این اشکال ماجرا‌هایی دارند که هم سرگرم کننده است و هم جنبه‌ی آموزشی دارد.

اثری بسیار ساده، اما جذاب و قابل توجه که با شکل و شمایلی گزیده و مینیمال مفاهیم بسیار اولیه و ساده را به مخاطب خردسال آموزش می‌دهد. جنبه‌ی بصری و موسیقی و طراحی استاپ موشن زیبا و چشمگیر است طوری که حتی می‌تواند مخاطب بزرگسال را نیز جذب کند. این مجموعه برنده‌ی ۲ جایزه از جمله بهترین مجموعه انیمیشن از جشنواره‌ی انیمیشن بین المملی اَنِسی شده است.

شبکه کودک به «جزیره شکل ها» می‌رود

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی کودک، برای مخاطبان پخش شود.