«گوی طلایی» در دست شبکه آموزش سیما

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش با همراهی مدیران و مسئولان شبکه، از محل استودیو مسابقه تلویزیونی «گوی طلایی» بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، علی عبدالعالی، مدیر شبکه آموزش گفت: در دنیای امروز آموزش بدون بازی، مانند آشپزخانه بدون آشپز یا پنجاه بدون پنچ است. نسل امروز نمی‌آموزد مگر در بستر هیجان، بازی و مسابقه و در یک کلام بازی وارسازی، که مسابقه «گوی طلایی» با یک تهیه کننده کاربلد و مجری نمکین، همین وظیفه را بر عهده دارد.

عبدالعالی افزود: با این برنامه، ساعاتی خوش را در کنار خانواده مهمان شبکه آموزش می‌شویم. با خنده، شادی و هیجان با هم آموزش می‌بینیم.
وی بیان داشت: در ضمن گرافیک و مکانیزم «گوی طلایی» حکایت فناورانه و جذابی دارد که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

گوی طلایی

در ادامه، سلیم ثنایی، تهیه کننده برنامه «گوی طلایی» در توضیح این مسابقه گفت: این مسابقه در هر قسمت ٦ شرکت کننده در دو گروه سه نفره دارد که یک نفر به مرحله بعد راه پیدا می‌کند. در مرحله مقدماتی ٤٢ مسابقه برگزار می‌شود و ٤٢ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و در هفت گروه ٦ نفره به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در نهایت از گروه‌ها ٧ نفر برتر به اضافه ٥ نفر که بیشترین امتیاز را داشته باشند (جمعا ١٢ نفر) به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و در یک مسابقه ١٢ نفره در چهار گروه سه نفر رقابت می‌کنند و در نهایت یک نفر به عنوان برنده اعلام می‌شود.

ثنایی اشاره کرد: به نفر اول مسابقه نهایی یک گوی طلا جایزه داده می‌شود، ولی در هر مسابقه هم، نفر برنده می‌تواند از صفر تا ٩٠ میلیون تومان برنده شود.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: این مسابقه در گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی‌شبکه آموزش تولید شده و پخش آن از مهرماه آغاز می‌شود.
ثنایی ضمن اشاره به اینکه اجرای این برنامه را سروش جمشیدی بر عهده دارد، تصریح کرد: مسابقه «گوی طلایی» محدودیت سنی نداره و همه کسانی که اطلاعات عمومی مناسبی دارند می‌توانند در آن شرکت کنند.

این تهیه کننده تاکید کرد: علاقه‌مندان در این مسابقه می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تماس ۰۹۹۱۱۰۰۲۴۲۱ ثبت نام نمایند.