تغییرات محسوس خانم بازیگر

آشا محرابی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون عکس‌های جدیدی از خود منتشر کرد. در این تصاویر آشا محرابی موهای خود را ست کلاه و لباسش به رنگ بنفش درآورده است.

تغییرات محسوس خانم بازیگر

در این جا دو قاب از او را با تم بنفش مشاهده می‌کنیم.

تغییرات محسوس خانم بازیگر

 
 

آشا محرابی با ژانر وحشت در رادیو

برای نخستین بار مجموعه نمایشی «پشت سایه شب» در ژانر وحشت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

تسنیم: مریم تاجیک نویسنده مجموعه رادیویی «پشت سایه شب» در این باره گفت:

این ژانر برای اولین بار در رادیو اتفاق می‌افتد که آن را براساس طرحی از آشا محرابی نوشته‌ام. و قرار بر این شد که برای نوشتن آن از درام‌ها و داستان‌های بزرگ ادبیات دنیا استفاده کنم.

وی افزود: چهارقسمت اول را براساس درام‌های فیلم‌های بزرگ جهان نوشته‌ام که هر قسمت آن ۴۵ دقیقه است.

این نویسنده تأکید کرد: ژانر «پشت سایه شب» معمایی وحشت است و طبعاً آنچه که برای ما اولویت دارد این است. که قصه آن با داشتن موضوعات مختلف حتماً با ژانر وحشت گره خورده باشد.

تاجیک در پایان گفت: در واقع تمام موضوعات دستمایه کار ماست اما در صورتی که در راستای ژانر وحشت باشد.

در خلاصه داستان آن آمده است:

پارسا و گیسو سه سال پیش و در آستانه مهاجرت خانواده گیسو به استرالیا و با وجود سختگیری آن‌ها با هم ازدواج کردند. گیسو که پیش‌تر به اصرار پدرش در دانشگاه، حقوق می‌خوانده. بعد ازدواج با پارسا انصراف داده و رشته مورد علاقه‌اش، مجسمه‌سازی را دنبال می‌کند و…

در این مجموعه رادیویی بازیگرانی چون نورالدین جوادیان، رویا فلاحی، احمد گنجی، مهرخ افضلی، فریدون محرابی، صدیقه کیانفر. مینا شجاع، شهین نجف‌زاده، مروارید کریم‌پور، سیما خوش چشم، مهدی نمینی مقدم، مهدی گیاهی، محمد پورحسن، بهادر ابراهیمی. سوسن مقصودلو، معصومه عزیز محمدی، اکبر ملایی، ماندانا محسنی، راضیه مومیوند، شهریار حمزیان، ماندانا اصلانی، شیرین سپه‌راد. مجید حمزه، مهین نثری، احمد لشینی و فریبا طاهری به ایفای نقش می‌پردازند.