حسین کیانی، افشین هاشمی و نادر برهانی‌مرند، داوران یک جایزه شدند

در احکام جداگانه‌ی توسط محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، هیئت داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی این رویداد ملی فرهنگی، انتخاب و معرفی شدند.

 طی برگزاری جلسه‌ای در سالن استاد شاهین سرکیسیان خانه‌ی تئاتر، نادر برهانی مرند، حسین کیانی و افشین هاشمی به عنوان داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، محمد رحمانیان در احکام داوران بخش تألیفی و اقتباسی دهمین دوره نوشته ‌است:

«تجربیات ارزش‌مند جناب‌عالی در حوزه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی و توجه و خدمات بی‌دریغ‌تان به تئاتر و ادبیات نمایشی ایران، همواره اعتبارآفرین بوده است و موجب افتخار شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ی انتخابِ آثارِ برترِ ادبیاتِ نمایشیِ ایران است تا از این تجربیات بهره‌مند شود. بر اساس این حکم، جناب‌عالی به عنوان داور بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ی انتخابِ آثارِ برترِ ادبیاتِ نمایشیِ ایران منصوب می‌شوید. بی‌شک حضور ارزنده و فعالانه‌ی جناب‌عالی در پیش‌برد اهداف این ارزیابی فرهنگی،هنری، ارزش‌مند و مؤثر خواهد بود. قدردان پذیرش مسئولیت‌تان در این روی‌داد ملی و فرهنگی خواهم بود. همواره پیروز و سرافراز باشید.»

حسین کیانی، افشین هاشمی و نادر برهانی‌مرند، داوران یک جایزه شدند

لازم به یادآوری است نادر برهانی مرند نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر، حسین کیانی، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر و افشین هاشمی، نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و بازی‌گر تئاتر و سینما تا کنون نمایش‌نامه‌های ارزنده‌ی بسیاری را نوشته و منتشر کرده و به روی صحنه برده‌اند.

دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.