سریال «فراری» به تلویزیون می‌آید

سریال «فراری» با هدف معرفی شهدای مدافع حرم با محورِ شخصیتی به نام هادی از دوران نوجوانی تا بزرگسالی او را به تصویر می‌کشد. این سریال پیش از این در پل خشتی شهرستان لنگرود و لاهیجان مراحل تصویربرداری خود را طی کرده و در جاده‌های شهریار و رباط کریم استان تهران نیز فیلم برداری شده است.

امیر داسارگر کارگردان سریال «فراری» درباره این مجموعه تلویزیونی گفت: تصویربرداری این سریال در بیش از ۷۰ لوکیشن انجام و به طور تقریبی هر دو روز یک لوکیشن جدید برای ضبط سکانس‌ها استفاده شده است.

کارگردان این مجموعه افزود: سریال «فراری» درباره آدم‌های مسئولیت پذیر است و موضوع آن روایتی از دهه ۷۰ است. قصه «فراری» از سال ۷۶ شروع می‌شود و به منظور تصویر‌سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است، تیم طراحی دکور، زحمت بسیاری برای ساخت فضا کشیدند و برای این که فضا را به آن حال و هوا نزدیک کنیم یک پس تولید سنگینی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: قهرمان این سریال یک نوجوان است که برای ایفای نقش او، بازیگری را انتخاب کردیم که نخستین تجربه‌اش هم هست، نام او در سریال هادی است و البته در ادامه مقاطع دیگری را غیر از دهه ۷۰ در سریال می‌بینیم و جوانی شخصیت اول سریال را هم داریم. بخشی از سریال هم درباره ورزش کشتی است.

کارگردان «فراری» تاکید کرد: این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

سریال «فراری» به تلویزیون می‌آید

به گفته وی مهمترین چیزی که در زندگی این افراد (شهدای مدافع حرم) وجود داشته مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوت نبودن آن‌ها نسبت به جامعه است.
داسارگر ادامه داد: این مجموعه یک کار قهرمانانه نوجوان‌محور است که برای ۵ فصل طراحی شده و داستان دو مقطع از زندگی فردی به نام «هادی» است که برای دو فصل ابتدایی، ۳۵ قسمت در نظر گرفته شده است.

در این سریال هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی و حسین اوجاقلو به ایفای نقش می‌پردازند.