بازداشت شوهر «بازیگر معروف سریال های طنز» بعد ارتکاب قتل

کریم آتشی کارگردان معروف سینما و تلویزیون و همچنین همسر سابق مرجانه گلچین در ژی یک مشاجره همسایه خود را با شلیک گلوله کشت.

ساعت ۱۰ شب چهارشنبه ۱۹ شهریورماه مأموران بسیج در پی گشت حوالی خیابان خواجه نصرالدین طوسی با صدای شلیک چند تیر پیاپی مواجه شدند.

مأموران گشت بلافاصله جستجوی مکان تیراندازی را آغاز کردند و پس از شناسایی ساختمانی چهار طبقه در همان حوالی که شلیک‌ها در همان مکان اتفاق افتاده بود، مراتب را به پلیس گزارش دادند.

 

بازداشت شوهر «بازیگر معروف سریالهای طنز» بعد ارتکاب قتل

بازداشت کریم آتشی

در ابتدا، حرکات مشکوک مرد میانسالی که باحالتی پریشان و هراسان در حال شستن لکه‌های خون در جلوی راه‌پله‌ها و درب ورودی همان ساختمان بود،

توجه مأموران بسیج را به خود جلب کرد. با گزارش موضوع به پلیس، تیم جنایی درصحنه حاضر و وارد عمل شد.

مأموران تیم جنایی به دنبال رد خون‌هایی که درراه پله ساختمان ریخته شده بود، ساختمان چهار طبقه را مورد بازرسی دقیق قراردادند.

درنهایت با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای که در زیر راه‌پله‌ها پنهان‌شده بود مواجه شدند که با شلیک چند گلوله به جمجمه و بدن او به قتل رسیده بود.

شک مأموران پس از مشاهده جسد مقتول به‌یقین مبدل شد؛ و ساختمان مرد میانسال را محاصره کردند.

در ابتدا پس از ۴ ساعت مذاکره کریم آتشی کارگردان معروف سینما و تلویزیون حاضر به تسلیم نشد.

تیم جنایی در اقدامی ضربتی با شکستن شیشه‌های ساختمان و با استفاده از گاز اشک‌آور وارد اتاق وی شدند و او را دستگیر کردند.

توضیح پلیس درباره بازداشت کریم آتشی

پلیس تهران در مورد جزئیات این حادثه اعلام کرد:

ساعت ۱۰ شب چهارشنبه گذشته، «آتشی» با همسایه خودش در ساختمانی چهار طبقه درگیر شده و با اسلحه کلاشنیکف به وی شلیک کرده است.

این کارگردان در اعتراف‌های خود اعلام کرده که برای تهیه یک فیلم هشت اسلحه گرفته بود که از این تعداد هفت اسلحه را تحویل داده و یکی از آن‌ها را نگه داشته بود و همسایه‌اش را با همین اسلحه به قتل رسانده است.