اجرای خوش‌نمک چالش برانگیز است

خوش نمک یک مسابقه کمدی هیجان‌انگیز به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان است که در دو فصل ۷۰ قسمتی تولید شد که فصل اول آن از ۲۶ اردیبهشت و فضل دوم آن از ۲۶ شهریور سال جاری روی آنتن رفت. برنامه «خوش نمک» یک مسابقه کمدی است که شرکت‌کنندگان آن مردم عادی از شهر‌ها و روستا‌های مختلف هستند. مسابقه‌های این برنامه پیرامون بازی‌های کلام‌محور و رفتارمحور است که از بازی‌های نوستالژیک الگوبرداری شده است. در همین زمینه با میلاد صالح‌پور مجری این برنامه گفت‌وگو داشته‌ایم.

میلاد صالح پور ، مجری برنامه خوش‌نمک درباره تفاوت اجرای صحنه‌ای با برنامه تلویزیونی گفت: طبیعتا در تلویزیون ما با ضوابط و شرایط خاصی روبه‌رو هستیم که باید اجرا کنیم و این هم کاملا طبیعی است، چراکه با مخاطبی میلیونی مواجه هستیم و باید همه مسائل را در نظر بگیریم. در اجرای صحنه‌ای یا استیج، مخاطب برای چند ساعت برنامه بلیت تهیه کرده و انتظار دارد که من یک‌سری شوخی‌ها را انجام بدهم و یک نوع آمادگی برای خندیدن دارد ولی در تلویزیون این‌طور نیست.

اجرای خوش‌نمک چالش برانگیز است

او ادامه داد: در تلویزیونکسی پول نداده و اگر من نتوانم نظر مخاطب خودم را جلب کنم، خیلی راحت شبکه را عوض می‌کند؛ به همین دلیل من باید خلاق‌تر باشم و هر شب کاری جدید ارائه بدهم. مخاطب استیج، یک شب مهمان من است و امکان دارد دیگر هیچ‌وقت برای اجرای من نیاید اما مخاطبتلویزیون هر شب من را می‌بیند و نمی‌توانم هر شب خودم را تکرار کنم؛ بنابراین باید متفاوت و جدید باشم.

صالح‌پور درباره تفاوت‌ها چالش‌های اجرای صحنه‌ای با برنامه تلویزیونی تصریح کرد: این تفاوت گاهی چالش برانگیز است ولی مهم این است که بتوانیم به یک نقطه تفاهم و اشتراک با تیم برنامه‌ساز، بیننده و مخاطب برسیم.

این مجری در پاسخ به این سوال که «خوش نمک» توانسته به هدفی که در ابتدای برنامه تعیین شده، برسد یا خیر توضیح داد: قطعا در شروع یک برنامه همه چیز ایده‌آل نیست ولی گروه ما به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش است. در فصل یک ما محدودیت‌هاییداشتیم. هم در طراحی بازی‌ها و هم در فضا و امکانات استودیو که همه این‌ها از زمان کم پیش‌تولید ناشی می‌شد. کار هم جدید بود و برآوردی از اتفاقی که می‌خواست بیفتد، نداشتیم.

وی افزود: در حد فاصل فصل یک و دو سعی کردیم تا جایی که امکان دارد محدودیت‌ها را برطرف کنیم. مثل طراحی دکور بزرگ‌تر و شادتر و امکان حضور برای تماشچیان بیشتر. پرداختن به موضوعات مختلف و خارج شدن از فضایمسابقه صرف و از همه مهمتر فراهم کردن امکان میزبانی از بانوان عزیز کشورم. ما هر روز ایرادات خودمان را برطرف می‌کنیم همچنانبا حالت ایده‌آل فاصله داریم ولی سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم.