آقای بازیگر نقش «بتمن» در انتظار تولد اولین فرزندش است

آیا سوکی واترهاوس و رابرت پتینسون ، زوج بازیگر زیبا هالیوودی، در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند؟

 رابرات پتینسون و سوکی واترهاویس به تازگی شایعات بارداری خود را برانگاختند. این شایعات از جایی شروع شد که این زوج به تازگی در حال پیاده روی در لس آنجلس دیده شدند. 

سوکی واترهاوس، بازیگر با استعدا هالیوودی، به تازگی در لس آنجلس، توجه طرفداران را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد خانم بازیگر حامله است!!  

این زوج تنها یک هفته پیش از آغاز این شایعات در جشنی شرکت کرده بودند و عشق و علاقه خود نسبت به یکدیگر را به نمایش گذاشتند. 

سوکی و رابرت رابطه پایدار خود را برای 5 سال خصوصی و به دور از دید عموم نگه داشتند. این زوج تا به امروز هیچ بیانیه‌ای درباره شایعات باردار بودن خانم بازیگر منتشر نکرده‌اند.

آقای بازیگر نقش «بتمن» در انتظار تولد اولین فرزندش است

زوج بازیگر در حال قدم زدن در لس آنجلس تمام تلاش خود را کردند تا با پوشیدن کلاه و عینک آفتابی هویت خود را مخفی نگه دارند. 

پس از پیاده، این زوج سرشناس به دیلی پلنت، کتابفروشی مشهور لس آنجلس رفتند. این کتابفروشی به داشتن کتاب و مجلات فراوان و متفاوت شهرت دارد.  مطالب خواندنی شهرت دارد، رفتند.

این زوج حتی در کتابفروشی نیز تلاشی برای مخفی کردن عشق و محبت خوئ نکردند.  

سوکی واترهاوس علیرغم اینکه احساسات و رابطه‌ عاشقانه خود را بسیار خصوصی نگه می‌دارد نشانه کوچکی از عشق عمیق خود به آقای بازیگر را نشان داد. عکس پس زمینه خانم بازیگر او و پتینسون را در آغوش یکدیگر به تصویر کشیده است.

رابرات پتینسون در سن بسیار کم با بازی در فیلم‌هایی مانند هری پاتر، گرگ و میش به شهرت رسید. نقش آفرینی اخیر او در فیلم بتمن در میان طرفداران فیلم‌های هالیوودی بسیار جنجالی بود.

سوکی واترهاوس یک بازیگر، مدل و خواننده بریتانیایی است. نقش آفرینی او در سریال «دیزی جونز و گروه سیکس» به تازگی برای او تحسین طرفداران و منتقدان را به همراه داشت.