انتقاد پدر «آنجلینا جولی» از حمایت دخترش درباره فلسطین!

 «جان ویت» پدر « آنجلینا جولی » از حمایت دخترش از فلسطین «مأیوس» شده است. جولی دو مرتبه در شبکه‌های اجتماعی از بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل انتقاد کرده است.

جولی بار اول نوشت که حملات حماس «کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در بمباران شهروندان غزه را توجیه نمی‌کند.» او در یک پست دیگر تصویری از حمله اسرائیل به غزه منتشر کرده و می‌نویسد این منطقه «به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گورستان جمعی» است و دنیا در حالی به نظاره نشسته که «میلیون‌ها شهروند فلسطینی – زن، کودک، خانواده – جمعاً مجازات می‌شوند.»

در حالی که نزدیک به ۱۰ هزار فلسطینی در حملات اسرائیل کشته شده‌اند، ویت در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی در واکنش به اظهارات دخترش منتشر کرده و می‌نویسد: «حقیقت و دروغ.» او در ویدیو می‌گوید: «بسیار مأیوس شده‌ام که دخترم، مثل بسیاری دیگر، هیچ درکی از عزت خداوند، و حقیقت خداوند ندارد.»

انتقاد پدر «آنجلینا جولی» از حمایت دخترش درباره فلسطین!

ویت ادامه می‌دهد: «مسئله نابود کردن تاریخ سرزمین خداست – سرزمین مقدس – سرزمین یهودیان. عدالت برای فرزندان سرزمین مقدس خداوند این‌گونه اجرا می‌شود. ارتش اسرائیل باید از خاکش محافظت کند، از مردمش. این جنگ است. آنچه که چپ‌ها فکر می‌کنند نخواهد بود، حالا دیگر نمی‌تواند متمدنانه باشد.»

بازیگر «کابوی نیمه‌شب»  و «مخمصه»  در ادامه حملات حماس در تاریخ ۷ اکتبر که به کشته شدن ۱۴۰۰ نفر منجر شد را نیز محکوم می‌کند و می‌گوید: «این حیوانات می‌خواهند یهودیان و فلسطینیان را نابود کنند.»

ویت یک کاتولیک است اما در سال ۲۰۱۸ به «فاکس نیوز» گفته بود که زندگی در نیویورک باعث شده برای مبارزه با «یهودستیزی» احساس «مسئولیت» کند.