به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه "با اجازه خدا"با نام قبلی خود با عنوان "ماه عسل "از شبکه ۳ سیما میهمان سفرههای افطار میشود.

مجید یوسفی، تهیه‌کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: ‌امسال سال دگرگونی‌ " ماه عسل " نسبت به سایر برنامه های گفتگو محور سیما، در ماه مبارک رمضان است؛ به گونه‌ای که در تلاش هستیم برنامه‌ای متنوع و کمی احساسی و عاشقانه‌تر از برنامه‌های دیگر ویژه افطار در این حوزه را روی آنتن ببریم.

وی افزود: مضمون و محتوای اصلی ویژه برنامه‌ " ماه عسل " ۹۱ که با حضور چهره‌های جدید فرهنگی، هنری و اقتصادی روی آنتن خواهد رفت برپایه‌آرزوها بنا شده و در این راستا یک مجموعه کلید واژه خواهیم داشت که آنها را مبنای آغاز آیتمهای هر برنامه قرار خواهیم داد به گونه‌ای که این کلیدواژه‌ها هر کدام به نوبه خود در هر روز از ماه میهمانی خدا موضوع برنامه

" ماه عسل " را تشکیل می‌دهند. مجیدی تصریح کرد: حافظان قرآن یکی از بخش‌های دیگر این ویژه برنامه است که با فرارسیدن ماه مبارک رمضان هر روز در قالب یک گزارش ۳ دقیقه‌ای بع معرفی حافظان قرآن می‌پردازد.

وی ابراز داشت: پخش آیتم‌های تصویری که به نوعی بیانگر روزه‌داری اعضای بدن از جمله گوش و چشم و … محسوب می‌شود از دیگر قسمت‌های " ماه عسل " است.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه عکاسی از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بین مخاطبان برنامه نیز از دیگر بخش‌های ویژه برنامه ویژه افطار شبکه ۳ سیما است.

وی ادامه داد: دکلمه خوانی توسط بازیگران و خوانندگان در راستای موضوعات هر روز " ماه عسل "، در پایان هر برنامه به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

گفتنی است؛ " ماه عسل " با آغاز ماه مبارک رمضان در قالب یک برنامه گفتگو محور در شبکه ۳ سیما، به مدت ۷۰ دقیقه قبل از اذان مغرب با اجرای سیدعلی ضیاء ‌میهمان سفره‌های افطار می‌شود.