بازیگر سریال محرمانه: بچه‌هایم بدون پارتی بازیگر شده‌اند!

«پویان» و «آوا» فرزندان فاطمه گودرزی اگر چه به شهرت مادر نرسیده‌اند، اما چند سالی است در عرصه بازیگری فعالیت می‌کنند. 

نام آن‌ها در لیست بازیگران سریال‌هایی ازجمله «امروز و فردا»، «بی‌نشان»، «ایلدا»، «خانه پرتغالی‌ها» و «حورا» به چشم می‌آید. 

خانم بازیگر درباره ورود فرزندانش به این حرفه می‌گوید: 

«بچه‌هایم از نوجوانی دوست داشتند بازیگر شوند اما من به آن‌ها می‌گفتم علاقه داشتن کافی نیست، باید درسش را بخوانید، دوره‌های مرتبط را بگذرانید، زحمت بکشید و اصولی وارد این کار شوید. 

الان پسرم لیسانس بازیگری و فوق‌لیسانس کارگردانی دارد و دخترم هم بازیگری خوانده و برای رسیدن به این جایی که هستند زحمت کشیده‌اند. اما خیلی‌ها فکر می‌کنند فرزندانم با پارتی بازیگر شده‌اند.» 

بازیگر سریال محرمانه: بچه‌هایم بدون پارتی بازیگر شده‌اند!

با هم رفیق هستیم

فاطمه گودرزی: ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با فرزندانم دارم اما اینکه تا چه حد در این مسیر موفق بوده‌ام را باید پویان و آوا بگویند. حس شخصی‌ام این است که دوست دارم با بچه‌هایم رفاقت داشته باشم و آن‌ها هر چه را می‌توانند با من در میان بگذارند. 

ضمن اینکه به حریم شخصی یکدیگر هم احترام می‌گذاریم. فاطمه گودرزی با دخترش آوا و پسرش پویان رابطه‌ای صمیمی و متفاوت دارد. 

آوا: فکر می‌کنم ارتباط ما دیگر از حالت مادر و دختری و مادر و پسری خارج شده و واقعا بیشتر شبیه دوستانی صمیمی هستیم. 

گاهی آنقدر صحبت‌های من و مادرم صمیمانه می‌شود و گپ می‌زنیم و با هم می‌خندیم که واقعا حس می‌کنم با یک دوست بسیار نزدیک در حال گفت‌وگو هستم. 

پویان: به‌نظرم نخستین اصل بازیگری برقراری ارتباط با دیگران است و مادر ما هم یک بازیگر است و خیلی راحت می‌تواند با دیگران و افرادی با سنین مختلف ارتباط برقرار کند و این ارتباط خوب قطعا در وهله اول شامل حال ما شده است. 

مادرم از زمان تولد من تابه حال بازیگر است و ما هم چه از نظر ژنتیکی و چه از نظر کاری این توانایی را از مامان به ارث برده و یاد گرفته‌ایم. 

فاطمه گودرزی: البته من دو سال بعد از تولد تو بازیگر شدم (می‌خندد) سر آوا هشت ماهه باردار بودم که در سریال «گالش‌های مادربزرگ» بازی کردم. 

پویان: پس تصحیح می‌کنم، از زمانی که خودم راشناختم مادرم بازیگر است می‌خندد.