واکنش فرزاد حسنی به تطهیر ساواک در شبکه منوتو

فرزاد حسنی مجری تلویزیون در رابطه با مستندی که اخیراً شبکه من‌و‌تو درباره پرویز ثابتی از مقامات ساواک، در چند قسمت تولید و پخش کرده واکنش نشان داد و نوشت: نوشتن در مورد پرویز ثابتی آورده‌ای ندارد. فاش‌ترین آدمی که از مهم بودن و پیچیده انگاشته شدن لذت می‌برد تا قدرتی در پشت سر نداشته باشد، جم نمی‌خورد. تندخویی متکی به جایگاهش هنوز دست از سرش برنداشته. هر معمائی را بعد از حل شدن چنان حکایت می‌کند که گویی اسرار ازل بوده و به دست او مکشوف گردیده. گل زندگی‌اش در دو کلمه خلاصه می‌شود: مزدور و دژخیم. مزدور بودن را دون شأن خود می‌داند ولی برای پیدا کردن شریک جرم به بالا دستی‌اش عزت می‌گذارد و می‌داند قبول کردن دژخیم بودن خط قرمزی است که جهان متوهمانه‌اش به آن وابسته است پس هر جور بخواهی جان می‌کند که از هر موجودی رحیم‌تر به نظر برسد. این ۴ خط تمام قصه این مقام امنیتی است.

این ویترین ساواک در ظهور دوباره خود جهان را فهم نکرده. فکر کرده رسانه‌های حامی‌اش کارکرد کیهان و اطلاعات سناتوری را دارند. سر پیری در معرکه‌ای افتاده که مثل گذشته، خودش و دودمان‌امیدوار به خود را یکسره راهی فنا می‌کند. اگر در دامگه حادثه‌اش را خوانده باشید در همان مقدمه، قافیه را باخته و اگر مستند که چه عرض کنم مصاحبه مقام امنیتی‌اش را دیده باشید از این حجم بی‌در و پیکری مملکت قلبتان می‌گیرد و درد اصلی زمانی به سراغتان می‌آید که می‌بینید ثابتی با نسخه‌هایش قرار بوده حفظ حکومت کند. حرف‌های ثابتی آخرین تلاش و‌ امید پهلوی و ایادی‌اش برای نجات از لعن تاریخ بود. آخرین برگ برنده باکره این بازی ولی خوب چه می‌شود کرد که این برگ شد سنگی بر گور. حرف زدن در مورد پرویز ثابتی آورده‌ای ندارد ولی لامروت عجیب کنجکاوی برانگیز است. 

واکنش فرزاد حسنی به تطهیر ساواک در شبکه منوتو

پرویز ثابتی از معروف ترین و بی رحم ترین مقامات ساواک در رژیم پهلوی بود که اخیرا شبکه منوتو مستندی برای تطهیر و توجیه جنایات او و ساواک پخش کرده است.