سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۸۱۶ هزار مخاطب بود که توانست ۳۳ میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم کمدی « هتل » به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  این هفته میزبان ۳۹۵ هزار مخاطب شد و توانست ۶ میلیارد و ۷۹۵میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم کمدی « فسیل » به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۸۸ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و  ۷۰۷ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

« بچه زرنگ » یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش ۹۴ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت

فیلم سینمایی «جوجه تیغی» مستانه مهاجر که این هفته با فروش ۶۲ هزار بلیط سینما توانست دو میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی است که از ۱۲ مهر ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفته و تا کنون ۲۹ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان فروخته و در رتبه پنجم گیشه قرار گرفته است.