بهنوش بختیاری به استقبال یلدا رفت

 از طرفی هم تبلیغات بی‌امان بهنوش بختیاری مخاطبانش را خسته کرده و دیگر خیلی‌ها دید خوبی نسبت به او ندارند. وی از علاقه مندان فیلتر اینستایی و در کل فتوشاپ‌های پلنگ طور است. 

در هفته گذشته بهنوش بختیاری و بهاره رهنما که مدت‌ها با هم قهره بودند، در روی صحنه تئاتر در میان تشویق تماشاگران با یکدیگر آشتی کردند؛ 

آشتی که برنامه ریزی شده بود و عکس بهنوش بختیاری و بهاره رهنما پس از آشتی به آن‌ها داده شد. 

بهنوش بختیاری یکی از بازیگرانی است که در فضای مجایز بسیار فعال است و تقریبا هروز عکس یا استوری از این بازیگر را در اینستاگرام مشاهده می‌کنیم. 

بهنوش بختیاری به استقبال یلدا رفت

ثروت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است بیشتر از حضور در قاب تلویزیون و پرده سینما در اینستاگرام فعال است و تقریبا روزی نیست بهنوش بختیاری پست و استوری در اینستاگرام خود منتشر نکند. 

بهنوش بختیاری به نظر می‌رسد روی درآمد اینستاگرامی خود هم حساب زیادی باز کرده و بهنوش بختیاری با همکاری مدیربرنامه‌اش به طور پیوسته پست و استوری تبلیغاتی برای فالوورهای خو منتشر می‌کند. سلفی بهنوش بختیاری دوباره حاشیه ساز شد. 

فالوورهای میلیونی بهنوش بختیاری

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. 

او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بود: 

بهنوش بختیاری شرایط کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می‌دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت‌ها برای بدهی‌های دولتی را اعمال کرده‌اند. 

اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می‌کنند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت شود!