برنامه «به افق فلسطین» حرص شبکه‌های فارسی‌زبان معاند را درآورد

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحرگاهی ماه رمضان در برنامه « به افق فلسطین » شبکه افق به روایت‌های دست اول برنامه در بیان حق‌طلبی جنایات صهیونیست‌ها پرداخت و گفت: «به افق فلسطین» به تنهایی جبهه‌دار و علمدار حرکت بزرگ رسانه‌ای است. الان حسن عظیم‌زاده به طور زنده از شهادت پیرمرد هشتاد ساله، حملات هوایی و ... سخن می‌گوید. 

جمشیدی ادامه داد: این برنامه کاری کرد که از ساعت ۲۰:۰۰ هر شب موج علاقه‌مندی آدم‌های صاحب دل و صاحب حق بر روی شبکه افق قرار گیرد. اگر هم از مرکز سنجش سازمان صداوسیما بپرسید قطعاً می‌گویند خیلی‌ها «به افق فلسطین» را نگاه می‌کنند. دعوت شما از رنگین‌کمانی از سلیقه‌های مختلف سیاسی این نتیجه را به مردم داد، که امروز غزه یک حقیقت مطلق و عریان است. شما آدم‌هایی را دیدید، که اگرچه در حالت عادی سوء‌گیری‌های سیاسی‌شان بهم نمی‌خورد، ولی در غزه باهم به اتفاق‌نظر رسیدند.

برنامه «به افق فلسطین» حرص شبکه‌های فارسی‌زبان معاند را درآورد

این مجری کلامش را با مقدمه‌ای از فریدون مشیری آغاز کرد و گفت: صحبت از پژمردن یک برگ نیست. وای! جنگل را بیابان می‌کنند. دستِ خون‌آلود را در پیش چشم خلق پنهان می‌کنند. هیچ حیوانی به حیوانی نمی‌دارد روا، آنچه این نامردمان با جان انسان می‌کنند. از سال‌های قبل درباره غم غزه صحبت شده است و تا الان یعنی طوفان الاقصی زمان زیادی گذشته است.

 وی با بیان اینکه برنامه «به افق فلسطین» لجِ بعضی از شبکه‌های فارسی‌زبان معاند را درآورد و این رسانه‌ها فکر نمی‌کردند ما هم وسط میدان خبرنگار می‌فرستیم، گفت: ما اینجا فقط داخل استودیو ننشسته‌ایم؛ بلکه یک عده در خط مقدم در حال جنگیدن هستند. وقتی این روایت فتح دستمان هست، چرا مجریان دیگر اینکار را نکنند؟