آشا محرابی با 3 گریم در «سرزمین مادری»

آشا محرابی ، بازیگر تلویزیون و رادیو که اکنون با سریال « سرزمین مادری » کمال تبریزی در تلویزیون دیده می‌شود، با انتشار تصویری از گریم خود در این سریال، یادی از «سرزمین مادری» کرد.

 آشا محرابی با 3 گریم در «سرزمین مادری»

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی متولد 31 مرداد 1352 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیساس رشته مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد می باشد که بازیگری را از سن 13 سالگی آغاز کرد.

اولین بازی و مخالفت پدر

اولین بار سال 1364 وقتی 12 ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال «آئینه» جلوی دوربین رفت اما با مخالفت پدر مشغول تحصیل و دانشگاه در رشته غیر هنری شد

او در سال 1374، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر ، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. پس از ورود به رادیو ، کار در صحنه تئاتر را در سال 1377 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر ، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس» ، «خانه برنارد آلبا» ، «سه خواهر» ، «زیرگذر سقاخانه» ، «اتوبان» ، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر ، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانه تئاتر ایران است.

وی همچنین از سال 1380 کار دوبلاژ را آغاز کرد.

وضعیت تاهل آشا محرابی:

از وضعیت ازدواج و همسر آشا محرابی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد ، مادرش سیده فاطمه سید مدل کار و پدرش اسماعیل محرابی بازیگر پر فعالیت چند دهه قبل می باشد.