از طلاق یکتا ناصر تا جنجال آرایشگر اختصاصی رشیدپور

صادق بوقی ، یکتا ناصر، آرایشگر رضا رشیدپور ، دختر پژمان بازغی و در انتها محمد صادقی چهره های پر بازدید این هفته بخش سینمای آخرین خبر بودند! چکیده سوژه های هفته آخری آذرماه را با  اضافه شدن فالورهای صادقی بوقی، بخش هایی از مصاحبه یکتا ناصر بعد از مدت ها دوری از رسانه ها و تصویر خاص از آقای آرایشگر رضا رشیدپور شروع می کنیم.

پایان شایعات هفته

 

یکتا ناصر در مصاحبه ای رسمی خبر قطعی طلاقش را  اینطور می گوید: من تا زمانی همسر منوچهر هادی بودم، در این یک سال و اندی که از منوچهر هادی جدا شده ام سعی بر این داشتیم که این موضوع را نگوییم و آخرین فیلم‌مان حدود هشت صبح بود.

آقای آرایشگر آقای رشیدپور!

رضا رشید پور با انتشار ویدیو بحث برانگیز از خود در آرایشگاهی جنجال به پا کرد. ویدیویی از این مجری در فضای مجازی وایرال شده که برخی ادعا کردند آرایشگر او یک زن است. اما خیلی زود مرد بودن جناب آرایشگر اعلام شد.

هم‌افزایی هفته!

بعد از حرف و حدیث هایی که پیرامون شهروند گیلانی در فضای مجازی پیچید و تکذیب و.. اتفاق افتاد. فالوئرهای صادق بوقی به ۷۳۵ هزار نفر رسید. مجموع بازدیدهای ویدئوهای صفحه صادق بوقی طی دو روز از ۶۰ میلیون بازدید عبور کرد!.

 

همان همیشگی هفته!

سحر قریشی نیز همچنان در حال افشاگری پیرامون تتلو و بازدید گرفتن از مخاطبین می باشد!

 

از طلاق یکتا ناصر تا جنجال آرایشگر اختصاصی رشیدپور

 

 

ادامه شغل پدری هفته

لابه لای خبرهایی که این هفته مورد توجه قرار گرفت، خبر خوشحالی پژمان بازغی از دیدن دخترش در رخت بازیگر نیز پربازدید شد!

محکومیت هفته

محمدصادقی که سابقه بازیگر در چند سریال تلویزیونی را دارد و بعد از انتشار ویدئوهای هنجارشکنانه به دادگاه احضار شده بود. در پستی از حکم دادگاه خبر داد.