تدارک یلدایی تلویزیون
=شبکه یک ویژه‌برنامه «ایران دوست‌داشتنی» را روی آنتن می‌برد. «ایران دوست‌داشتنی» با حضور اقوام ایرانی و پرداختن به آداب و رسوم شب چله در قومیت‌های گوناگون ایرانی با حضور ۳۵۰ تماشاچی در استودیو و تهیه مسابقه برای حاضران، پنج‎شنبه و جمعه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این برنامه پنج شنبه‌شب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۴۵ نیز پخش خواهد شد.
عوامل تولید و دست‌اندرکاران برنامه «صبحانه ایرانی» ویژه برنامه‌ زنده «یلدای ایرانی» را از ساعت 19 تا 1 بامداد با حضور مهمانان مختلف و آیتم‌های متنوع و جذاب به روی آنتن خواهند برد.
« سیدخندان » با بخش‌هایی شامل مسابقه و استندآپ روی آنتن خواهد رفت. مجله شبانگاهی «مدار بسته» در دو بخش استودیویی و آیتمی لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان می‌ آورد.

تدارک یلدایی تلویزیون

ویژه‌برنامه «یلدا» که پخش خود را از سه‌شنبه‌شب 28 آذر آغاز کرده، امشب نیز از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این برنامه با اجرای ایمان قیاسی و یوسف تیموری پخش می‌شود.
برنامه شبانگاهی «چاووش» برای شب یلدا تدارک ویژه دیده است. این برنامه از ساعت 21 تا 24 به روی آنتن می‌رود.
مهمان‌هایی از کشورهای همسایه و اقوام و نواحی ایران در «چاووش» حضور خواهند داشت.
فصل دوم «بگو بخند» با دو ویژه برنامه شب یلدا با اجرای عبدا... روا، پخش خود را آغاز می‌کند. این ویژه‌برنامه‌ پنج‎شنبه ۳۰ آذر و جمعه اول دی از ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم مهمان خانه های مخاطبان خواهد بود. علیرضا خمسه، شهرام شکیبا، پژمان بازغی، قدرت‌ا... ایزدی، سوگل طهماسبی، رضا شفیعی‌جم، نعیمه نظام دوست، شهاب عباسی، فیروز کریمی، امیر تاجیک، سپیده خداوردی، سینا درخشنده و رسول نجفیان از مهمانان این برنامه خواهند بود.
«نسیمی‌شو» به کارگردانی پرهام عمرانی با ویژه برنامه شب یلدا به روی آنتن می‌رود. «نسیمی‌شو» با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می‌آید و با دعوت از عوامل برنامه‌ها به معرفی آن‌ها می‌پردازد.
این برنامه قرار است از هفته‌های بعد پنج‎شنبه‌ و جمعه‌ با شعار «حتی به یه لبخند» در 45 دقیقه از ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم باشد.