واکنش‌ تند هنرمندان به استوری پاک شده رضا کیانیان!

خبر درگذشت ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت شنبه دوم دی‌ماه منتشر شد و جامعه هنری  را در غم فرو برد. در این میان واکنش‌ متفاوتی از رضا کیانیان به درگذشت این دوبلور شناخته شده نشان داده شد که خشم کاربران فضای مجازی و تعدادی از بازیگران را در بر داشت.

رضا کیانیان با انتشار عکسی از زنده‌یاد طهماسب نوشت: «آقای ناصر طهماسب! ارزش‌اش را داشت واقعا؟»

واکنش‌ تند هنرمندان به استوری پاک شده رضا کیانیان!

آزیتا ترکاشوند در پاسخ به این استوری نوشت: «دم از دمکراسی می‌زنید مثل کسانی که اسم خودشان را روشنفکر جا زده اند. شما فقط نُطُق‌کش و عربده‌کش هستید. شما روشنفکر نیستید لطفا روشنفکران را زیر سوال نبرید. شما شعبون بی مخ‌های امروز هستید. جماعتی که دیکتاتورانه به مرده و زنده همه کار دارند شعبون بی مخ‌ها تا قبر دنبالت می‌کنند.»

واکنش‌ تند هنرمندان به استوری پاک شده رضا کیانیان!

محمود پاک‌نیت، بازیگر سینما و تلویزیون نیز نوشت: «کسانی که به ناصر طهماسب «صدافروش» گفتند، خودشان خودفروخته هستند. ناصر طهماسب صدایی نایاب داشت. من کسانی که دربارۀ این مرد بزرگ چنین حرفی زده‌اند را ضعیف‌النفس می‌دانم.»

واکنش‌ تند هنرمندان به استوری پاک شده رضا کیانیان!

همچنین احمد نجفی بازیگر سینما درباره درگذشت ناصر طهماسب دوبلور برجسته کشورمان گفت: «من با مرحوم طهماسب در فیلم تاواریش کار کرده بودم. ایشان بسیار موفق و توانا بود. مرحوم طهماسب بر باورهایش پایبند و پابرجا بود. ایشان نریشن مستندهایی را کار کرده‌اند که خیلی‌ها حاضر به انجام آن نبودند.»

احمد نجفی در واکنش به برخی ادعاها که او را به صدافروشی متهم کردند، خاطرنشان کرد: «غلطِ بیجا کرده‌اند. هرکسی آزاد است به هر نحوی که ‌می‌خواهد انتخاب کند. ایشان هم راه خودش را انتخاب کرد و پای آن ایستاد.»

گفتنی است که استوری رضا کیانیان پس از واکنش شدید کاربران فضای مجازی بعد از مدتی کوتاه از صفحه شخصی وی حذف شد.