پست کریسمسی بهاره رهنما از دبی!

بهاره رهنما تصویری از گشت و گذارش در دبی در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و توجه مخاطبین را به خود جلب کرد.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما (زادهٔ ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر اهل ایران است. رهنما در اراک زاده شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند.

عکس جذاب بهاره رهنما از سفرش به دبی

بهاره رهنما تا ۱۰ سالگی یک بچه حاضرجواب و به اصطلاح سرتق بود، همچنین ترانه‌ها و قصه‌های زیادی را برای ادا درآوردن در جمع بزرگتر‌ها اجرا می‌کرد. خانم بازیگر در کودکی همیشه دوست داشت یک عالمه بادکنک داشته باشد.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام‌های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید خانواده بهاره رهنما در ۲ سالگی او به تهران آمدند که با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک کردند و عازم انگلستان شدند.

پس از مدتی که التهابات سیاسی خوابید دوباره به کشور بازگشتند. بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاتر‌های مختلف می‌رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد.