سینمای ایران ۲۵ میلیارد فروخت

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۶۱۴ هزار مخاطب بود که توانست ۲۵ میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم کمدی « هتل » به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  این هفته میزبان ۱۸۵ هزار مخاطب شد و توانست ۷ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی « ویلای ساحلی » که از ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت؛ در هفته گذشته با فروش ۱۱۸ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم سینمایی « هاوایی » به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۵۷ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان فروخت و در رتبه سوم گیشه این هفته قرار گرفت.

سینمای ایران ۲۵ میلیارد فروخت

«ورود خروج ممنوع » به کارگردانی امید آقایی با فروش ۶۸ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۵۱ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.