بازیگر نقش سوده در مستوران ۲ کیست؟

آزاده مویدی‌ فرد بازیگر نقش سوده در سریال مستوران می باشد. او متولد دهه ۶۰ در تهران بوده و از سال ۱۳۷۶ با تئاتر در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

آثار آزاده مویدی‌ فرد ایفای نقش در سریال کلیله و دمنه و صداپیشگی در برنامه عروسکی رنگین کمان می باشد.

سریال مستوران ۱ و ۲ به کارگردانی سید علی هاشمی است که در سال ۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد و به دلیل داستان و موضوع عاشقانه و تاریخی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت مخصوصا بازی آزاده مویدی‌ فرد در نقش سوده در فصل دوم بسیار مورد پسند واقع شد.

نقش سوده را در سریال مستوران ۲ آزاده مویدی‌ فرد برعهده داشت. آزاده مویدی‌ فرد در طول سال ها فعالیت هنری در آثاری همچون فیلمها و سریال های کلیله و دمنه و برنامه عروسکی رنگین کمان و …. به عنوان بازیگر و صداپیشه حضور داشته است

بازیگر نفش سوده در مستوران ۲ کیست؟

خانم آزاده مویدی‌ فرد بازیگر نقش سوده در سریال مستوران زاده دهه ۶۰ در تهران ، عروسک گردان، صداپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در فصل دوم سریال مستوران در نقش سوده در کنار بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، نسرین نکیسا و سولماز غنی به شهرت رسید. سوده یکی از تاثیرگذارترین نقش های فضل دوم مستوران است. او عاشق لطفعلی با بازی کاوه خداشناس است. سوده از بچگی در خانه لطفعلی بزرگ شده و به او دل بسته است. اما لطفعلی عاشق ماه منیر شده و او را فراموش کرده و …

سوده یک عاشق کلاسیک است و حاضر است برای لطفعلی و سلامت او دست به هر کاری بزند و حتی از جان خودش هم بگذرد.

آزاده مویدی‌ فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از ۷۶ وارد بازیگری شده و در سال ۱۴۰۱ با بازی در سریال مستوران ۲ به کارگردانی علی هاشمی به شهرت رسید. او نخستین بار به عنوان عروس گردان و صداپیشه وارد حرفه هنر شده و سپس وارد بازیگری شد. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و تاکنون عروسک‌ گردانی ۶۵ عروسک برجسته را برعهده داشته است.

وی صداپیشگی و عروسک گردانی برنامه هایی چون بیژن، چرا، نینی، انیمیشن‌های نیروی انتظامی، گل بهار و سپیده را انجام داده است.

از مهم‌ترین آثار آزاده مویدی‌ فر می‌توان به صداپیشگی در سریال کلیله و دمنه و برنامه رنگین کمان بازیگری اشاره کرد.