بازیگر نقش مسعود در پس از باران کیست؟

حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود در پس از باران است. حامد کلاهداری (زاده ۱۳۶۱) کارگردان و بازیگر جوان سینماست. فعالیت سینما را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. حامد کلاهداری با بازی در نقش مسعود بر ادر مرضیه به اوج شهرت خود رسید.

داستان سریال پس از باران

پس از باران داستان دکتر صادق مهرپرور و همسرش ستاره سالاری است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و فرزندانشان (مرضیه و مسعود) از آنجایی که به این مرگ مشکوک هستند جهت بررسی بیش‌تر به شمال سفر می‌کنند، هرچه از سفرشان در شمال می‌گذرد آن‌ها از راز خانوادگی‌شان اطلاعات بیش‌تری به‌دست می‌آورند. این اطلاعات به نقل از مادربزرگشان نقل می‌شود .

حامد کلاهداری, بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱ فروردین سال ۱۳۶۱ در تهران است که با بازی در  سریال پس از باران  به شهرت رسید. گفتنی است که او فارغ التحصیل رشته کارگردانی است.

بازیگر نقش مسعود در پس از باران کیست؟

ازدواج و همسرش

حامد کلاهداری متاهل است و در سال ۸۸ ازدواج کرد و وارد زندگی مشترک شده است. اما از تعداد فرزندان و عکس همسرش خبری منتشر نشده است

 

فعالیت های بازیگری

از سال ۱۳۷۳ تا کنون در زمینه بازیگری فعالیت دارد و سپس وارد عرصه کارگردانی شده است.

اولین فیلمی کلاهداری بازی کرد در سن ۱۳ سالگی در فیلم شاخ گاو در نقش “نادر” به کارگردانی کیانوش عیاری بود که بسیار مورد توجه گرفت. اما بیشترین شهرت او برای بازی در سریال پس از باران بود که ب چره شناخته شده در بین مخاطبان تلویزیون تبدیل شد.

از دیگر آثار فیلم و سریال های حامد می توان فیلم پایان نامه در نقش “فرهاد” ، بچه های هور بچه های هور ، افسانه پوپک طلایی و پشت دیوار شب ، تعطیلات تابستانی در نقش “رامین” و … اشاره کرد.

حامد در سریال پس از باران در نقش مسعود مهرپرور به شهرت رسید و در کنار مرحوم فتحعلی اویسی و صبا کمالی و پوراندخت مهیمن تجارب خوبی را کسب کرد.

فعالیت کارگردانی

کلاهداری در سال ۱۳۸۷ اولین فیلم خود را در قامت کارگردان به نام شکلات داغ را ساخت و در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. او در در سال ۱۳۹۰ اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت که مجوز اکران نگرفت و بعدها دی وی دی آن در سال بعد به بازار رسید. تازه‌ترین ساخته او فیلم «شاباش» است که در زمستان ۱۳۹۵ به اکران عموم درآمد.