انتقاد سینا حجازی از بی‌مهری‌ها نسبت به پدر بازیگرش

سینا حجازی ـ هنرمند موسیقی ـ که شب گذشته مهمان برنامه « جام آرزوها » بود، از کنار گذاشته شدن پدرش ـ صدرالدین حجازی ـ توسط مسئولان و اهالی هنر گله و اعلام کرد پدرش این روزها در بستر بیماری است و بخش زیادی از بیماری او به همین کنار گذاشته شدنش برمی‌گردد.

وی افزود: بخشی از علت بیماری پدرم به این برمی‌گردد که ۱۰ ـ ۱۵ سال است، بخشی از افراد را ما مدام در سریال‌ها، فیلم‌ها، مسابقات و شبکه نمایش خانگی می‌بینیم که تکرار می‌شوند. با هنر به شکل بیزنس برخورد می‌کنند؛ اما هر کجا حرف از هنر می‌شود، پرچم‌ها را بالا می‌برند و احساساتی می‌شوند. این در حالی است که بقیه را کنار گذاشته‌اند و یکی یکی مثل درخت خشک می‌شوند و می‌افتند.

حجازی در پایخ به اینکه چرا بازیگر نشده است؟ گفت: احترام نیست، کسی نیست اصلا سراغی بگیرد که این بازیگر (صدرالدین حجازی) کجاست اصلا؟ آخرِ این مسیر، همین است؛ من به همین دلیل است که دوست ندارم آن را ادامه بدهم و بازیگر نمی‌شوم.

حجازی درباره وضعیت بیماری پدرش توضیح داد که با وجود پیچیدگی بیماری‌اش در حال گذران مراحل درمان است.

 صدرالدین حجازی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که در طول این سال‌ها در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

انتقاد سینا حجازی از بی‌مهری‌ها نسبت به پدر بازیگرش

حجازی در سریال‌های مطرحی چون کوچک جنگلی، مختارنامه، روزی روزگاری، تنهاترین سردار، تفنگ سرپر، مرد دوهزارچهره و ... ایفای نقش کرده است. سریال آتش و باد از کارهای اخیر او در تلویزیون محسوب می‌شود.

پخش «جام آرزوها» با موضوع فوتبال که به تازگی از شبکه نسیم آغاز شده امشب به حضور محمدرضا رهبری فرد و همچنین گفت و گوی تصویری با مایکل اوون و همچنین عروسک جناب خان اختصاص دارد.