آغاز اکران آنلاین «کوچه» از عصر امروز در فیلم نت

به گزارش روابط عمومی فیلم نت، فیلم کوتاه «کوچه» به کارگردانی محمدرضا مصباح از دوشنبه 23 بهمن 1402 در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین می شود.

این فیلم که با عوامل حرفه ای سینما ساخته شده پیش از این در سینما و پلتفرم ها به نمایش درنیامده و اولین اکران خود را در فیلم نت تجربه می کند.

قیمت بلیت اکران آنلاین این فیلم کوتاه 30 هزار تومان است و برای تماشای آن نیازی به خرید اشتراک پلتفرم نیست.بازیگران فیلم «کوچه» گلاب آدینه، نورا هاشمی، رضا اکبرپور، آذین پورزند، محمدحیدرقلی هستند.

فیلم کوتاه «کوچه» داستان گروهی مستندساز است که برای ثبت خاطرات خانم افخم شبستری از آخرین دیدار او با همسرش به منزل او می‌روند اما فیلم در دنیای رویای او متحیر می‌ماند تا حسرت چهل ساله او را بازیابی کند.

برخی از عوامل عبارتند از کارگردان: محمدرضا مصباح، تهیه کننده: امیرحسین مهر، نویسندگان: بهمن و بهرام ارک، مشاور کارگردان: امید شمس، مدیر فیلمبرداری: پوریا پیشوایی، موسیقی: بامداد افشار، مدیر تولید و برنامه ریز محمد حیدرقلی، طراح صحنه و لباس: مهرداد حسنی، تدوین: فهیمه شهرابی، جلوه های ویژه بصری: حسین چاوشی، مدیر طراحی و ترکیب صدا: حسین زائری،مدیر صدابرداری : قادر قادری، طراح چهره پرداز : آیدین فرضی، مدیر جلوه های میدانی : رسول کهنسال، دستیار کارگردان: الهه کاظم زاده، مجری طرح: مهدی فتاحی.

این فیلم در ژانر ملودرام عاشقانه ویژه رده سنی بزرگسال در سال 1398 ساخته شده است.پیش از این فیلم کوتاه «وضعیت اورژانسی» ساخته مریم اسمی خانی در فیلم نت اکران آنلاین شده است که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت.