مهدویت؛ سرمایه فاخر در دست پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام

حجت الاسلام سید محمد سادات در دیدار صمیمی فعالین مهدوی و مدیران کانون های فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ضمن تبریک ایام ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و با تقدیر فعالان و دست اندرکاران عرصه  مهدویت اظهار داشت: بحث مهدویت بحث مهم و ارزشمند و یک سرمایه فاخر است که در دست مسلمین و خصوصا پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام به امید آینده روشن و بشارت همه انبیای الهی و به امید آینده ای سرشار روشن و عدالت بوده است.

وی گفت: در کنار امید به آینده روشن این تفکر نویدی همچون خروش علیه مستکبران جهان را به دنبال دارد و امام راحل با همین دیدگاه با رژیم پهلوی و علیه طاغوت زمان قیام کردند و فرمودند ما در انتطار رؤیت خورشید هستیم و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری با همین اندیشه انقلاب اسلامی را پیش می ببرند تا بدست صاحبش امام مهدی (عج) برسد.

حجت الاسلام سادات در ادامه به برنامه های مختلف در عرصه مهدویت با همکاری شوراهای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان اشاره کرد و افزود: در بنیاد مهدویت استان اولویت ما برنامه های آموزشی است و آموزش ضمن خدمت کارمندان دولت در زمینه حکومت جهانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به صورت جدی دنبال شد و در تعدادی از ادارات دوره هایی برگزار شد.

وی بیان داشت: همچنین تعدادی از خواهران طلبه در شهرستانهای سنندج و قروه دوره مربیگری مهدویت را آغاز کردند بیش از ۹۰ طلبه سطح دو و سه تحت پوشش قرار دادیم و کلاسها همچنان جریان دارد.

مهدویت؛ سرمایه فاخر در دست پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام



حجت الاسلام سادات به برگزاری اردوهای زیارتی و امکانات بنیاد مهدویت در استان قم و استفاده از ظرفیت یاوران مهدوی اشاره کرد و گفت: صدها نفر در سالجاری از این امکانات استفاده کردند و به استان قم رفتند.

مسیول بنیاد مهدویت کردستان به برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: در ایام نیمه شعبان  از ظرفیت ها و توانمندی های مردمی استان برای برگزاری جشن های مهدویت استفاده خواهد شد.