ویژه برنامه نوروزی مجری مطرح کشور در فیلم خونه

سید علی ضیا کاشانی در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان متولد شد. ضیا مجری، تهیه‌کننده و گوینده رادیو است که از سن ۱۹ سالگی با برنامه طنز پسری از کاشانه کار خود را در رادیو شروع کرد.

اما، اولین برنامه‌ای که به‌طور زنده از علی ضیا روی آنتن سینما رفت برنامه گزینه جوان بود که به‌دلیل فضای علمی این برنامه و اختراعی که از سید علی ثبت شده بود، این برنامه به او واگذار شد. علی ضیا در کارنامه‌ هنری خود تجربه‌ بازیگری را هم دارد. او در یک قسمت از سریال دفترخانه‌ شماره‌ 13 ساخته‌ سال 1388 به کارگردانی سید وحید حسینی تحت عنوان بازیگر مهمان به ایفای نقش پرداخت.

سپس کار خود را با اجرای برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی فارس ادامه داد و پس از آن به‌عنوان مجری برنامه نیمروز در تهران انتخاب شد. شهرت ضیا با اجرای برنامه ویتامین ۳ بود.

در ادامه نگاهی به اجراهای موفق ضیا خواهیم داشت تا مشاهده ویژه برنامه نوروزی وی از پلتفرم فیلم خونه برای شما جذاب‌تر باشد.

علی ضیا

ویژه برنامه‌های نوروزی علی ضیا

هم‌اکنون برنامه‌های گوناگونی از ضیا در شبکه فیلم خونه پخش می‌شود. علاوه بر ویژه برنامه نوروزی، ضیا اجرای سری پادکست‌های با ضیا در خصوص زنان موفق ایرانی را برعهده دارد.

پادکست با ضیا

برنامه پادکست با ضیا پادکستی گفت‌وگو محور به کارگردانی و اجرای علی ضیا است. علی ‌ضیا میزبان و شنونده زنان تاثیرگذار و موفق ایرانی‌ در رشته‌های مختلف و روایت آن‌ها از زنانگی و پیشامدهای زندگی است. در واقع، این برنامه مسیر موفقیت زنان ایرانی را روایت می‌کند. از این‌ رو، پادکست «با ضیا» را می‌توان یک برنامه انگیزشی برای زنان جامعه به‌شمار آورد.

این برنامه صرفا به مشکلات و مصائب زنان و آسیب‌شناسی زندگی آن‌ها نمی‌پردازد، بلکه با زنان شجاع، قوی و خلاقی روبه‌رو می‌شویم که از جایگاه و اعتبار بالایی در حرفه و رشته خود برخوردارند.

مصائب دوستان ضیا

در این برنامه، در سفری صمیمانه با دوستان ضیا همراه هستیم. هر قسمت این برنامه به چالش‌های مختلفی اختصاص داده شده است. چالش فوتبال دستی با بلاگرهای معروف و محبوب مردم که تیم‌های مختلف برای قهرمانی با یک‌‌دیگر رودررو می‌شوند.

موضوعات دیگر این برنامه عبارتند از مردی که با بد خواندن آهنگ‌ها در کنار خیابان توجه مردم را به خود جلب می‌کند، دوربین مخفی که فرار متهم از دست پلیس و گناهکار شدن افراد معمولی را ضبط می‌کند و فردی که با اعلام قیمت دلار به 4 هزار تومان، مردم را ترغیب به خرید دلار می‌کند.

پندانه‌های زندگی با علی ضیا

پندانه‌های زندگی با علی ضیا نمایش یک سری کلیپ‌های کوتاه است که قصد یادآوری جریان مهربانی روی روابط بهتر زندگی انسان‌ها را دارد. این برنامه روایتی کوتاه از کمک مردم به یک‌‌دیگر در شرایط سخت است.

در بخش‌هایی از این برنامه، تعدادی از کودکان و نوجوانان مناطق محروم از آرزوی خود برای بازی فوتبال و آینده بهتر دور از اعتیاد برای خود و دوستانشان می‌گویند. به‌طور کلی، این برنامه نشان می‌دهد که انسان‌ها در هر شرایطی باید هوای یک‌‌‌دیگر را داشته باشند.

جنگ فرمول یک با ضیا

جنگ فرمول یک با ضیا یک برنامه گفتگو محور شاد و صمیمانه با اجرای علی ضیا و سپند امیرسلیمانی است. در این برنامه علی ضیا، مهمان‌های نام آشنایی به دعوت ضیا حضور دارند. در برنامه «فرمول یک»، علی ضیا با گروه‌های مختلف جامعه گفت‌و گو و از چهره‌های مردمی تقدیر می‌کند.

این مجموعه شامل لحظات شادی با مهمان‌های این برنامه است. هیئت انتخاب برنامه‌ فرمول یک با حضور جمعی از فعالین فرهنگ، هنر، ورزش و سیاست و پس از بحث و جمع‌بندی فراوان، ده نفر از چهره‌های مردمی را شایسته‌ راهیابی به بخش پایانی چهره‌ مردمی ایران می‌داند.

نسل‌ها

در این برنامه؛ دیدگاه‌های سه نسل از مردم به مشکلات و اتفاقات جامعه بررسی می‌شود. همیشه یکی از بزرگترین مشکلات، نگاه‌های متفاوت نسبت به وقایع توسط نسل‌های متفاوت است. در این برنامه، 3 نسل مصائب نبود آب را توضیح می‌دهند، مادران از دغدغه آینده فرزندان می‌گویند و آزاده‌های دفاع مقدس و خانواده آن‌‌ها از حس خود نسبت به جنگ می‌گویند؛ مسئله‌ای که همیشه اسیران و خانواده‌های آن‌‌ها را درگیر کرده است.

علی ضیا

جمع‌بندی

فیلم خونه یکی از پلتفرم‌های ایرانی پخش فیلم و سریال است که بخشی از آن به‌نام محتوای اختصاصی با ضیا وجود دارد. در این بخش، برنامه‌های مرتبط با علی ضیا همچون مصائب دوستان ضیا، پندانه‌های زندگی با علی ضیا و جنگ فرمول یک با ضیا پخش می‌شود. اغلب این ویدیوها تم مصاحبه و فیلم کوتاه آموزنده دارند.

قطعا دیدن ویژه برنامه نوروزی علی ضیا با کوله‌باری از موفقیت در اجرا، خالی از لطف نخواهد بود. این ویژه برنامه که از پلتفرم فیلم خونه منتشر خواهد شد، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.