غزل بدیعی همسر دوم رضا داوود نژاد کیست+ عکسهای غزل بدیعی و رضا داوودنژاد

همسر  رضا داوودنژاد  غزل بدیعی خواهر مرحوم عسل بدیعی است. رضا داوود نژاد بازیگر مشهور ایرانی بوده است.

رضا داوودنژاد در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۸ ساله بود با خانم «غزل بدیعی» خواهر مرحوم عسل بدیعی (بازیگر) نامزد کرد تا اینکه سال ۱۳۸۹ باهم ازدواج کردند. آنها فرزندی ندارند.

رضا داوودنژاد

ماجرای ازدواج رضا داوودنژاد و غزل بدیعی

داستان آشنایی رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی به خواهرانشان برمیگردد . زمانی که خواهر رضا داوودنژاد مهمان خواهر غزل بدیعی (مرحومه عسل بدیعی) بود ، آقای بازیگر برای اولین بار غزل بدیعی را دید و پس از مدتی نامزد کردند و در نهایت به ازدواج ختم شد.

فرزند رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی هرگز صاحب فرزندی نشدند.

اطلاعات چندانی از زندگی شخصی و خانواده غزل بدیعی در دست نیست اما او خواهر مرحومه عسل بدیعی بازیگر ناکام اما مشهور ایرانی است.
عسل بدیعی در تهران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶ متولد شد ، بعد از اتمام تحصیلات لیسانس علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی، در ۲۱ سالگی به بازیگری روی آورد. او یک فرزند پسر از ازدواج ناموفق خود دارد.
در سال ۱۳۷۹، آغاز یک رابطه با فریبرز عرب نیا، بازیگر ۳۶ ساله، منجر به ازدواج این دو هنرمند شد. متأسفانه این رابطه پس از تولد پسرشان به نام "جانیار" پس از ۴ سال در ۱۳۸۳ به اتمام رسید.

عسل بدیعی

در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۲، مرگ ناگهانی عسل بدیعی در سن ۳۶ سالگی به طرفداران و جامعه هنری شوکی وارد کرد. اخبار اولیه منتشر شده بود که او به دلیل مرگ مغزی در نتیجه خودکشی و مسمومیت عمدی غذایی درگذشته است. امادکتر سهرابی، پزشک معالج عسل بدیعی، اظهار کرد که بررسی‌های پزشکی نشان داد آسیب‌های نخاعی در ناحیه گردن باعث مرگ مغزی او شده است.

متاسفانه 13 فروردین ماه 1403هم خبر فوت رضا داوودنژاد بر اثر بیماری منتشر شد که نزدیکی تاریخ فوت این دو هنرمند مردم و جامعه هنری را بیش از پیش غصه دار کرد.

عکس های غزل بدیعی همسر رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد

 

رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد