3 سوتی پرسر و صدای گزارشگران فوتبالی در سال 1402

 از اشتباهات کمدی گرفته تا اشتباهات پرهزینه، در اینجا نگاهی به سوتی های گزارشگران در سال 1402 میپردازیم.

مروری بر یک سال گذشته از لغزش های  گزارشگران فوتبال

در قلمرو پرشتاب گزارشگری، جایی که هر کلمه مهم است و هر داستانی زیر ذره بین قرار می‌گیرد، حتی باتجربه‌ترین گزارشگران نیز گهگاه دچار لغزش می‌شوند. از اشتباهات واقعی گرفته تا اشتباهات شرم آور، تأثیری ماندگار بر خوانندگان آن بگذارند. این تاثیر می‌تواند حسرت یا لبخند، حتی گاهی احساس عصبانیت را در افراد بیدار کند.

آماده بودن برای اتفاقات غیرمنتظره و گزارش آن اتفاق، از مواردی است که یک گزارشگر به آن توجه میکند. تا برای مخاطب، حرفه ای تر و آگاه تر به نظر برسد.

  1. در بازی تیم فوتبال امید ایرن و امید افغانستان، لحظه‌ای گزارشگر شبکه ورزش سیما ادعا کرد که هر بازیکنی که گل می‌زند، سرود ملی کشورش نواخته می‌شود! این در حالی‌ست که موزیک پخش شده، تم رسمی مسابقات بود.(بر طبل شادانه بکوب)

  1. از اشتباه سهوی سرود تیم ملی که در هیاهوی ابراز خوشحالی تماشگران به اشتباه شنیده شد که بگذریم به اشتباه سهوی گزارشگر بازی تاجیکستان و امارات می‌رسیم که به تیم ملی تاجیکستان را  تیم ملی خودمان خواند که به سرعت، آن را اصلاح کرد.

  1. از آهنگ تم مسابقات که سررود ملی خوانده شد تا تیم ملی تاجیکستان که به اشتباه تیم ملی ما خوانده شد. به اشتباه قاره‌ای می‌رسیم.

ویدیویی از گاف گزارشگر بازی استقلال و استقلال خوزستان که گفت:(حضور تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را ببینید.)

در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان  درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.