نادیا دلدار گلچین سرگردان بیمارستان‌های تهران

به گزارش افکار نیوز،دختر اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفتوگويي با ایسنا ، گفت: دو شب پيش با وخامت حال مادرم او را در بيمارستان فيروزگر بستري كرديم اما درمان خاصي انجام نشد و براي خارج كردن كليه از بدن و درمان عفونت به دنبال بيمارستاني هستيم كه متاسفانه هرجا مراجعه ميكنيم، قبول نميكنند.



وی افزود: به خاطر خطری که این عمل دارد همه ما را به دکتری که پیوند کلیه را هفت سال پیش انجام داده ارجاع می‌دهند. اما متاسفانه با مراجعه به بیمارستان «لبافی‌نژاد» هم پذیرش انجام نشد و در حال مراجعه به بیمارستان «مدرس» هستیم.



فرزند نادیا دلدار گلچین خاط نشان کرد: در حالی که حال مادرم به شدت بد است سرگردان بین بیمارستان‌ها هستیم و کسی پاسخگوی ما نیست.




نادیا دلدار گلچین چند روز قبل با ترخیص‌اش از بیمارستان گفته بود: «قادر به پرداخت هزینه‌های درمانم در بیمارستان نبودم.»


وی همچنین مطرح کرده بود: ‌ «قرار است برای ادامه درمانم کلیه‌ی پیوندی را با عمل جراحی در بیاورند تا عفونت بدنم درمان شود که بعد از آن باید دیالیز شوم.»





گزارش ايسنا، ناديا دلدار گلچين متولد ۱۳۳۹ در تهران و داراي مدرك تحصيلي ديپلم موسيقي از هنرستان عالي موسيقي است كه فعاليت بازيگرياش را از سال ۱۳۶۹ با فيلم ابلیس آغاز كرده و در فيلمهايي چون ديدار در استانبول، دوروي سكه، پادزهر، همه دختران من، مرد نامريي، خط آتش، روسري آبي، كمكم كن، مهرمادري، غريبانه، شيدا، دختري با كفشهاي كتاني، مجموعه هاي تلويزيوني خاله سارا، كهنه سوار، دزدان مادربزرگ، همه فرزندان من، پزشكان، شنهاي كف رودخانه، سه در چهار و نمايش هاي زير گذر لوطي صالح، سوگ، مضحكه آدم، معركه در معركه و.. به ايفاي نقش پرداخته است.