رابرت دنیرو با «چوپان» به تلویزیون می‌آید

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، «چوپان خوب» ساخته رابرت دنیرو با بازی مت دیمن در نقش اصلی و براساس فیلمنامه‌ای از اریک راثیکی از قدرندیده‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است.

فیلم نگاهی سرد و بدون احساس به دنیای جاسوسی می‌اندازد و جنبه‌های اخلاقی و احساسی جاسوس‌بازی را بررسی می‌کند.

مدتی بود که شایعه ساخت دنباله «چوپان خوب» بر زبان‌ها بود، اما با توجه به اینکه فیلم در سال ۲۰۰۶ با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد و در آمریکا تنها ۵۹ میلیون دلار فروخت و قسمت دوم آن بدون شک کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه نداشت، کمپانی یونیورسال چندان علاقه‌ای به ساخت دنباله برای فیلم دنیرو نداشت.

حالا اریک راثو دنیرو تصمیم گرفته‌اند تمامی جنبه‌های دنیای جاسوسی را در سریالی برای شبکه شوتایم به تصویر بکشند. برخی از منتقدان درمورد فیلم نوشته بودند که «چوپان خوب» کند، سرد و درون‌گراست. با توجه به فرمت سریال‌های تلویزیونی انتظار می‌رود در مجموعه تلویزیونی با شخصیت‌های جذاب و اکشن بیشتری مواجه باشیم.

فعلا نام عوامل و بازیگران سریال و اینکه آیا سریال هم «چوپان خوب» نام دارد یا خیر، اعلام نشده است. سریال احتمالا برای پخش در سال ۲۰۱۳ آماده می‌شود.

این درحالی است که رابرت دنیرو چندی پیش فیلم مستقل «فلین بودن» را روی پرده داشت و فیلم «Silver Linings Playbook» به کارگردانی دیوید او. راسل را آماده نمایش دارد.

این بازیگر که تاکنون دو بار برنده اسکار بازیگری برای پدرخوانده: قسمت دوم و گاو خشمگین شده است، در حال حاضر در فیلم آخرین وگاس در کنار مایکل داگلاس جلوی دوربین رفته است. این فیلم کریسمس سال ۲۰۱۳ روی پرده میرود.