افتتاح کلیسای شیطان پرستی!!
افکارنیوز

: المنار اعلام کرد: " آنتوان لاوی " موسس شیطان پرستی نوین با کمک سازمان جاسوسی آمریکا " سی. آی. ای " و شخص رونالد ریگان، کلیسای شیطان را تاسیس کرد. مهمترین تالیف آنتوان لاوی " انجیل شیطان " است که حاوی مطالب توهین آمیز نسبت به خداوند متعال و حضرت عیسی علیه السلام بوده و نزد شیطان پرستان نوین از احترام و قدسیت بالایی برخوردار است.

شیطان پرستی نوین نوعی از شیطان پرستی است که بر اساس فلسفه عبادت شیطان شکل گرفته است. این نوع از تصوف با افکار فلسفی عجین گردیده به طوری که دائما مریدان خود را با تحلیل های فلسفی و تفکر ماوراء طبیعت مشغول می سازد.

چیزی که در این نوع از تصوف جلب توجه می کند این است که پیروان آن جهان را شر مطلق و انسان را یک موجود متمرد تصور می کنند بنابراین جهان، جهنم تصور شده و انسان موجودی است که مجبور به زندگی در این جهنم است که یا دیگران را نیست و نابود کند یا خود سرنگون خواهد شد و به حسب میل و فطرت خویش اقدام به انتشار ویرانی و کشت و کشتار در سرتاسر جهان می نماید. این علاوه بر آن است که شیطان پرستی نوین پیروان خود را به لذت بردن از روزهای کم باقی مانده در دنیا توصیه می کند.

همچنین پیرامون تاسیس و نحوه ظهور این نوع فرقه، باید گفت که موسس آن یک فرد اصالتا یهودی است که " آنتوان لاوی "(Anton Szandor LaVey) نامیده می شود او در سال ۱۹۶۶ میلادی کلیسای شیطان را در شهر سان فرانسیسکو آمریکا تاسیس نمود و از آنجا فعالیت های نشر و ترویج آن را آغاز کرد.

" انجیل شیطان " مقدس ترین کتاب نزد شیطان پرستان است که در بیش از ۳۰۰ صفحه به زبان فارسی ترجمه شد این کتاب با جملاتی چون، " خدا مرده است " آغاز می شود و در ادامه می گوید که ابلیس زنده است و بر همه واجب است تا از او تبعیت کنند.

درباره شخصیت لاوی باید گفت که او در سال ۱۹۳۰ میلادی در شهر شیکاگو در آمریکا متولد شد و به همراه خانواده اش به شهر سانفرانسیسکو منتقل شد و در آنجا بزرگ شد. او چندین مرتبه ازدواج کرد و در هر مرتبه همسرش را طلاق داد تا اینکه دختری به " داین هکارتی " را بدون ازدواج برای زندگی انتخاب کرد و صاحب چند فرزند از او شد.

تاسیس و ترویج ادیان و مذاهب ساختگی از برنامه های آمریکا و هرم حکومتی آن است تا بتواند با استدلال به اینچنین مذاهبی کفر و شرک را در جهان تبلیغ نموده و سیاست های الحادی خود را پیش ببرد جالب آنجاست که در کشوری که ادعای جدایی دین از سیاست می کند ( سکولاریسم ) و از حکومت های لائیک و ضد دین حمایت های فراوانی بعمل می آورد اما برای رسیدن به اهداف شوم خود از دین به عنوان توجیه گر اعمال شرورانه خود استفاده می کند.