به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه دختران انقلاب اسلامی، در این مراسم که ۲۷ شهریور در آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران برپا خواهد شد، از هادی مقدم دوست، نویسنده مجموعه وضعیت سفید و حمید نعمت الله، کارگردان این مجموعه به دلیل شخصیت پردازی کمتر دیده شده دختران ایرانی در نقش «شیرین» در این سریال تقدیر خواهد شد.

درمراسم رونمایی این سایت دکتر ابراهیم فیاض، عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به سخنرانی می پردازد.

شکیبا محبی تبار، مدیر مسوول سایت چمان درباره چرایی راه اندازی این سایت گفت: سایت چمان قصد دارد به فرهنگ تخصصی و عمومی دختران در زندگی روزمره بپردازد که توجه توام به این دو حوزه چمان را از سایت های مشابه متمایز می کند.

دختران دبیرستانی و دانشگاهی مخاطب این سایت هستند و قرار است در فضایی فارغ از سوگیری های مرسوم به سبک زندگی دختران مسلمان ایرانی در جامعه امروزی بپردازیم.

وی هم چنین یاد آور شد: نیازهای دیگر زندگی دختران مسلمان ایرانی از طرف باشگاه فرهنگی دختران انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می گیرد.

سایت چمان به همت جمعی از دختران فعال در زمینه فرهنگی راه اندازی شده قرار است به نیازهای دختران در حوزه سبک زندگی بپردازد.

علاوه بر مسئولان حوزه بانوان و فعالان این حوزه، مدیران مراکز آموزشی دختران، دانش آموزان دختر، طیف زنان خانه دار علاقمند به فعالیت های اجتماعی، همه بانوان و دختران ایرانی به این نشست دعوت شده اند.

اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی سمپاد بخش دیگری از برنامه های این مراسم است.

مراسم رونمايي سايت چمان دوشنبه ۲۷ شهريور ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگسراي ارسباران واقع در خيابان سيدخندان، خيابان جلفا برگزار مي شود.