به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، پمپ باد PostPump ۲.۰ به طور چشمگیری استفاده از این پمپها را در شرایط ضروری تسهیل کرده است.

دوچرخه سواران معولا مجبورند در مورد پمپ باد سازش داشته باشند. پمپ زمینی یک سلاح انتخابی برای زمانی است که باید لاستیک دوچرخه به سرعت باد شود. این دستگاه بسیار سریع و دارای شیوه استفاده آسان بوده اما ابعاد بزرگ آن، حمل آنرا محدود کرده است.

برای پنچرگیری‌های دوچرخه در زمان مسابقه باید یک پمپ قابل حمل کوچک سبک همراه داشت اما این اندازه کوچک همچنین به معنی حجم کوچکی از هوا و زمان تلف شده بیشتر برای باد کردن لاستیکها است.

پمپ جدید شرکت BioLogic تمام این مسائل را با ادغام یک پمپ زمینی با ظرفیت بالا درون میله زین حل کرده است. این پمپ در داخل چارچوب دوچرخه قرار گرفته ‌و برای استفاده از آن تنها کافی است که میله زین را بیرون کشیده، شیلنگ جمع‌شونده را به آن متصل کرده و لاستیک را مانند یک پمپ عادی باد کرد.

همچنین بنابر اعلام این شرکت، این رویکرد بسیار سریعتر و مطمئن‌تر از میانگین پمپهای قابل حمل کنونی است.

PostPump از چند سال پیش تولید شده بوده و شرکت BioLogic آنرا در ماه گذشته با PostPump ۲.۰ ارتقا بخشید. این مدل شامل یک آداپتور آلومینیومیPresta - Schrader بوده، از این رو به راحتی می‌توان از آن برای هر دو شکل سوپاپ لاستیک استفاده کرد.

این مدل جدید توانسته است جایزه طراحی محصول نقطه قرمز ۲۰۱۲ را از آن خود کند.

وزن ۷۱۸ گرمي اين پمپ بسيار كمتر از پمپهاي كوچكتر قابل حمل بوده و قيمت آن ۵۰ دلار اعلام شده است.