برای مردم فرقی نمی‌کند من مجری باشم یا احسان علیخانی

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، این مجری تلویزیون افزود: تاکنون یکی، دو پیشنهاد در زمینه‌ی بازی در تلویزیون به من شده است ولی از نظر خودم خیلی خوب نبوده‌اند. اعتقاد من در رابطه با بازیگری در کنار اجرا این است که باید حتما یک شناختی نسبت به کارگردان و فیلمنامه‌نویس اثر داشته باشم؛ البته نه اینکه بخواهم دچار خودبزرگ‌بینی شوم، بلکه علاقه‌مندم تا یک کار سینمایی خوب از خودم نشان دهم.

وی با تاکید بر اینکه علاقه‌ی شدیدی به کار اجرا دارد، اظهار کرد: روی هم رفته کار اجرا را خیلی دوست دارم ولی در کنارش عاشق رادیو هستم و حتی اگر بمیرم هم رهایش نمی‌کنم؛ در حال حاضر هم سه‌شنبه‌ شب‌ها در رادیو جوان اجرا دارم.

ضیاء درباره‌ی حضورش در برنامه‌ی «ماه عسل» رمضان ۹۱ و انتقادات وارد شده، اینگونه گفت: خیلی صادقانه می‌گویم که بسیاری از آنها که به من فحش می‌دهند دوست دارند من به تلویزیون نیایم تا جای دوستانم را بگیرم اما آمدم تا برای مردم ایران تلاش کنم که اگر حداقل حالشان را خوب نمی‌کنم حالشان نیز بد نشود. بر این اساس تمام آنهایی را که نسبت به اجرای من انتقاد دارند، دوست دارم و حتی اگر هم مرا دوست نداشته باشند برایم عزیز هستند.

وی با بیان اینکه انتقاد از اجرا در یک برنامه تلویزیونی طبیعی است و نباید ناراحت شد، خاطرنشان کرد: این طبیعی است که نسبت به برنامه‌های تلویزیونی و نحوه اجرا از سوی بیندگان نقدی وارد شود. خدا را شکر می‌کنم که درباره‌ی من این انتقادها خیلی زیاد نبود علیرغم انتقاداتی که در اجرای من به صورت پیامک ارسال می‌شد، اما از زبان مردم کوچه بازار بازخوردهای خوبی شنیده‌ایم که خوشحالم.

او ادامه داد: برای مردم عادی خیلی تفاوتی ندارد که من به عنوان مجری باشم یا آقای علیخانی و یا آقای فرزاد حسنی، بلکه مهم این است بینندگان یک برنامه قابل تحمل را تماشا کنند. انتقاد من این است چون در دل مردم هستم بازخوردهای خوبی از سوی آنها به دستم رسیده است نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی به دلیل اینکه وجهه‌ی غرور و از بالا صحبت کردن با دیگران را ندارم، همیشه مردم به من لطف دارند.

این مجری تلویزیون در ادامه‌ی گفت‌وگو خود درباره‌ی لزوم سعه‌ی صدر مدیران رسانه نسبت به اشتباهات مجریان و هنرمندان، بیان کرد: به عقیده‌ی من خیلی از مدیران گاهی پای حرف‌های ما مجریان و هنرمندان می‌ایستند؛ من خودم به شخصه در برخی از جاها چیزهای گفته‌ام اما در مقابل نیز حمایت مدیران را دیده‌ام و حالا امیدوارم این حمایت‌ها از سوی مدیران رسانه برای مجریان بیشتر شود تا دوستان عزیز مجری من که خیلی هم برای من عزیز هستند و مثل یک برادر همه آنها را دوست دارم، هر چه زودتر یک برنامه خوب از آنها ببینیم.

ضیاء در پایان گفتوگوی خود دربارهی کار جدیدش در اجرا، اعلام کرد: مثل همیشه برنامهی جدید من توکل به خداست؛ چرا که معتقدم هر چه او بخواهد همان میشود. تفاوت بزرگی که با سایر افراد دارم این است که برایم هیچ منیتی وجود ندارد و همیشه ما برایم مهم است در نهایت معتقدم هر کجا که این ما دوست داشته باشد به من میگوید تا چکار کنم.