به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که بیشتر در چه نقش‌هایی دوست دارد به ایفای نقش بپردازد، گفت: در حال حاضر، پیشنهادهایی را برای بازی در نقش‌های مختلف داشته‌ام اما من نقش طنز را بیشتر می‌پسندم.

وی اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) می‌فرمایند: «هیچ عبادتی بالاتر از شاد کردن دل مومن نیست» لذا باید این موضوع بالاترین محوریت برای یک بازیگر باشد، هرچند که درآمد نداریم اما بنده معتقدم لبخند مردم، بالاترین درآمد برای من است و هیچ چیزی غیر از آن برای من اهمیتی ندارد و نخواهد داشت.

* بهترین‌ کارگردان‌های ما هنوز نتوانسته‌اند فیلمی واقعی و در شأن شهدا بسازند

ایراندوست تصریح کرد: عمده‌ترین ضعف سینمای ما ضعف فیلمنامه و یک مدیریت خوب است. یک مدیر خوبی که واقع‌بینانه به این موضوع بپردازد. مگر ما شخصیت‌هایی مانند رستم و شهید جهان‌‌آرا نداریم.

وی با بیان اینکه تاکنون یک فیلم جنگی در سینمای ایران ندیده است، گفت: یک فیلم جنگی‌‌ای که واقعا حس آن فردی که به مقام والای شهادت می‌رسد را نشان دهد، ندیده‌ام. بلکه همه نقش‌ها کلیشه‌ای بوده است.

بازیگر نقش غول برره ادامه داد: تاکنون لحظه آخر عمر یک شهید را به هیچ عنوان در سینمای ایران ندیده‌ام و حتی بهترین کارگردان‌های سینمای ایران نیز هنوز نتوانسته‌اند فیلمی در خور شأن و شخصیت یک شهید به معنای واقعی کلمه درست کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه فیلمهای جنگی برگرفته از سینماهای آمریکا، هالیوود و جنگ ویتنام بوده است در صورتی که سرباز ویتنام فقط برای وطن خود میجنگد اما سرباز ایرانی برای دفاع از آرمانها، عقیده و ارزشهای والا میجنگد.