به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرگزاری ابنا این فرد که ۳۵ سال دارد در گفتگویی با تلویزیون گفت: «چند شب پیش به خانه برگشتم و مانند همیشه پس از صرف شام، به خواب عمیقی فرو رفتم. اما از آن خواب دیگر بر نخاستم تا اینکه به بیمارستانی در قاهره منتقل شدم و پزشکان مرگ مرا اعلام کردند!».


حسین در ادامه افزود: «پزشکان که با بدن بیهوش من که فاقد علائم حیاتی بود، روبرو شدند به مرگ من نظر دادند. آنها قصد کالباد شکافی مرا داشتند تا به علت وفات پی ببرد، اما خانواده‏ام از این کار ممانعت کردند و پس از غسل و کفن کردن، مرا به قبرستان منتقل کردند».


پس از آن بود که او در کنار پدر خود به خاک سپرده شد و مراسم نماز میت، ختم و عزا برای او به پا شد.


تا این که پس از سه روز حسین به هوش آمد و در حالی که در پارچه‏ای پیچیده شده بود و چیزی جز تاریکی قبر نمی‏دید و بشدت به خود می‏لرزید، شروع به فریاد کرد.


حسین ماجرا را این گونه نقل می‏کند: «سه روز در درون قبر در بدترین شرایط حرکت می کردم و از افرادی که خارج قبر بودند کمک می‏خواستم اما حتی اگر کسی صدای مرا می‏شنید از ترس به قبر نزدیک نمی‏شد تا این که گور کن در روز پنجم مرا از قبر خارج کرد و جان دیگر به من داد».


این مرد مصری، پس از آن به بیمارستان منتقل شد و اقدامات فوری برای نجات او انجام شد تا اینکه به حالت طبیعی خود بازگشت و زندگی خود را مانند گذشته از سر گرفت.