آقای میرباقری! چه طور خودتان را مجاب کردید که این دقایق طلایی را حذف کنید؟
افکارنیوز _ گروه فرهنگ و هنر:

چند وقتی است که کلیپی تصویری از صحنه‌های حذف شده سریال مختارنامه در تلفن‌های همراه مردم دست به دست می‌شود.

این کلیپ که البته از طریق اینترنت نیز قابل دسترسی است مربوط به صحنه‌هایی از روز عاشوراست که در آن آب بردن حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام از کنار نحر علقمه برای خیمه‌ها به تصویر کشیده شده است.

گرچه این کلیپ تصویری با صدای مداحی مونتاژ شده و صدای اصلی ندارد اما آنقدر از سوی مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام مورد استقبال قرار گرفته که شاید بتوان گفت کمتر کسی است این تصاویر را ندیده باشد و یا در تلفن همراه خود نداشته باشد.

اما این تصاویر از کجاست؟ همان طور که ذکر شد این تصاویر از صحنه‌های حذف شده سریال فاخر و البته پرخرج مختارنامه است که سال گذشته هر جمعه شب مهمان خانه‌های مردم بود. اما چرا این صحنه‌ها که مردم مشتاق را مجذوب خود کرده، حذف شده است؟

این صحنه‌ها به دلیل نمایان بودن چهره بازیگر نقش حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام حذف شد چرا که ورود به حق مراجع تقلید و علما و هشدار این بزرگان نسبت به نمایش چهره علمدار کربلا که قصد بود از تلویزیون پخش شود باعثشد تا مسئولان رسانه ملی که خطاها و اشتباهات پی‌درپی‌شان از شمارش خارج شده است از این اقدام صرف نظر کنند.

اما این بخش از سریال مختارنامه که به گفته تهیه‌کننده آن نزدیک به ۳۰ دقیقه بوده است اکنون به صورت کلیپی صوتی و تصویری و البته با کیفیتی بسیار، بسیار پایین روی سایت‌ها قرار گرفته است.

گرچه همین صحنه‌های بی‌کیفیت و بدون صدای اصلی هم باعثنشده تا شیعیان که تاکنون اثری درخور شان و عظمت کربلا، امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ندیده‌اند، دست از آن برگیرند اما تنها چند سوال ساده از عوامل سریال مختارنامه و خصوصا کارگردان سریال، آقای داود میرباقری که اخیرا در خصوص انتشار این صحنه‌ها روی اینترنت مصاحبه کرده و از آن ابراز بی‌اطلاعی کرده باید پرسید.

اینکه آقای میرباقری! با وجود ساخت سریال مختارنامه با پول و هزینه همین مردم شیعه و باز هم با وجود اینکه شما از ارادت بی‌شمار مردم شیعه به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام با خبر بودید و حالا با استقبال از این صحنه‌ها مطمئن شدید! چرا در موضع لج‌بازی افتادید و به جای آن‌که چهره بازیگر نقش علمدار کربلا را مانند بازیگر نقش امام رضا علیه السلام در " ولایت عشق " نورانی کنید تمام این صحنه‌ها را که ساخته هم شده بود حذف کردید؟ جز این است که امکانات در اختیار شما اصلا با امکانات زمان ساخت ولایت عشق قابل قیاس نیست؟ آیا این جفای شما به مشتاقان علمدار کربلا نبود؟

آقای میرباقری! چه طور توانستید خود را مجاب کرده و این دقایق طلایی کربلا را حذف کنید؟